Ga naar inhoud

Sof2 - foutmelding: Unsupported marker type 0x33


Aanbevolen berichten

Ik kocht enkele dagen geleden Sof2 (50€), speelde het tot de episode met de geleerde in de trein. Toen (na het filmpje van de experimenten in de labo's) moest ik het volgende level krijgen doch ik kreeg volgende foutmelding: [color=blue:d674258743]Precaching assets for script : scripts/shop1/bye9 Precaching assets for script : scripts/shop3/elevator 5 teams with 10 entities ... 46 Strip token/sound associations found ------ GAME Initialization Complete ------ ----- Server Initialization Complete ----- RE_Shutdown( 0 ) --------- Initializing Renderer ---------- ---------- Initializing Shaders ---------- ------------------------------------------ ---- Renderer Initialization Complete ---- ---------- METIS Initialization ---------- ------------------------------------------ Loading cgame..... ---------- CGAME Initialization ---------- ------------- Registering Sounds ------------ AS_ParseFile: Parsed 215 ambient set(s) --------------------------------------------- Corrupt JPEG data: premature end of data segment ----- CL_Shutdown ----- ------------ Clearing MATERIALS ---------- CG_Terrain: Shutting down CGAME terrain..... --------- Force Feedback Shutdown -------- ------------------------------------------ ------------- Input Shutdown ------------- ------------------------------------------ Shutting down sound system ...freeing dsound.dll RE_Shutdown( 1 ) Shutting down OpenGL subsystem ...wglMakeCurrent( NULL, NULL ): success ...deleting GL context: success ...releasing DC: success ...destroying window ...resetting display ...shutting down QGL ...unloading OpenGL DLL ----------------------- ----- Server Shutdown ----- ==== ShutdownGame ==== ... ICARUS_Shutdown ... GoreManager_Shutdown ------------ Clearing MATERIALS ---------- NPC GOAL SYSTEM [0 / 0] NPC POST OFFICE [0 / 0] (0 SENT/ 0 PICKED UP/ 0 DISCARDED/ 0 UNCLAIMED) --------------------------- Freeing shader text ..... Unsupported marker type 0x33 ------------- Input Shutdown -------------[/color:d674258743] er stond nog een hoop tekst voor, maar dit is het voornaamste dacht ik. Kan iemand me helpen ?
Link naar reactie
Bosje en @l, dank voor jullie antwoorden. Mijn probleem is opgelost: ik gooide het er gewoon af (zoals je zei, @l) en installeerde het opnieuw en no more problems. (waarom kwam ik zelf niet op die oplossing? :roll: ) Bosje: sinds gisteren is er ook een mail weg naar de makers van het spel, maar tot hiertoe kreeg ik geen antwoord. Wat de patch betreft: ik had de patch 101 al gedownload, dus daar kon het niet aan liggen. Wat nu eigenlijk fout zat, weet ik dus niet, maar het blijft gelijk: 't is opgelost! Thnx allebei!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...