Ga naar inhoud

ut 2003, opengl / d3d?


Aanbevolen berichten

Je vind het alleen in de ini-bestanden op dezelfde plek als UT het ook had (omdat het 'alweer' experimenteel is). UT'03 is ontwikkeld op basis van D3D ... dus in theorie zou het in D3D beter moeten presteren. Het beste is gewoon alle grafische details op 'low' te zetten en dan geleidelijk alles op te krikken tot je een acceptabele snelheid krijgt. Daarnaast is het ook niet verkeerd om op een iets lagere resolutie te beginnen (800x600 ipv 1024x768) . Dit spel eist nogal wat van je systeem tov de andere spellen.
Link naar reactie
[quote:db2a065948="JaFO"]Je vind het alleen in de ini-bestanden op dezelfde plek als UT het ook had (omdat het 'alweer' experimenteel is). UT'03 is ontwikkeld op basis van D3D ... dus in theorie zou het in D3D beter moeten presteren. Het beste is gewoon alle grafische details op 'low' te zetten en dan geleidelijk alles op te krikken tot je een acceptabele snelheid krijgt. Daarnaast is het ook niet verkeerd om op een iets lagere resolutie te beginnen (800x600 ipv 1024x768) . Dit spel eist nogal wat van je systeem tov de andere spellen.[/quote:db2a065948] Ok bedankt. Op 1024 X 768 gaat het prima, nog wel wat details gerommeld.. :) Ik heb net ook battlefield geinstalleerd maar die draait met vergelijkbare settings aanmerkelijk minder soepel dan ut2003 :-? Frank
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...