Ga naar inhoud

UT 2003 loopt niet :-(


Aanbevolen berichten

Hallo,vanavond UT 2003 gehaald,geinstalleerd alles op max gezet en spelen,d8 ik. Bevroren scherm. Gereset,alles een standje lager gezet,toch wéér gelijk een bevroren scherm. Ik snap er geen kl**te van! Heb een leadtek Gf 4Ti4600 128 Mb,Xp1900+,256 MB Kingston pc2700 op een Epox 8K3A+. Ik dacht het gewoon vlotjes te kunnen spelen met alles op highest,dat valt dus vies tegen! Heeft iemand dit probleem ook al?
Link naar reactie
Nu doet ie het wel goed :D Heb 'm geuninstalled,en vervolgens opnieuw geinstalleerd. Wat ik wel raar vond was dat na de nieuwe installatie de personage dat ik gecreeerd had na de 1e keer installeren gewoon nog bestond. Heb nu de zijkant van m'n kast gehaald,en nu blijft de cpu ook wat koeler.Zo'n 5 graden. Eerst werd ie zo'n 65 graden,nu nog(maar :-? )60. Ook heb ik de texture detail op gewoon high gezet,en niet meer op highest. Nu draait het gewoon soepel. De Ut Editor werkt bij mij ook niet helaas :-? Als ik die wil openen krijg ik de melding dat er 1 of ander bestand beschadigd is,en dat ik hem opnieuw moet installeren.
Link naar reactie
[quote:963250e923="sdk"]ik heb een p3 450 gf2mx400 256 mb sd. Ik kan gta in 1024x768x32 spelen met trails of en distance en zo op z'n verst. Kan ik ook UT'03 splen?[/quote:963250e923] Dit zeggen de makers over wat zij nodig vinden: [b:963250e923]What are the recommended system requirements? Operating System: WIN 98/ME/2000/XP CPU: Pentium III or AMD Athlon 733MHz processor (*Pentium® or AMD 1.0 GHz or greater RECOMMENDED) Memory: 128 MB RAM (256 MB RAM or greater RECOMMENDED) Hard Disk Space: 3 GB CD ROM or CD/DVD ROM: 8X Audio System: Windows® compatible sound card (*Sound Blaster® Audigy(tm) series sound card RECOMMENDED) (NVIDIA® nForce™ or other motherboards/soundcards containing the Dolby® Digital Interactive Content Encoder required for Dolby Digital audio. Also RECOMMENDED) Video System: 3D Accelerator card with 16 MB VRAM (*32-128 MB VRAM RECOMMENDED) 16 MB TNT2-class DirectX® version 6 compliant video card. (*NVIDIA GeForce 2/ATI Radeon RECOMMENDED) DirectX® version 8.1 (Included on game disc) Multiplayer: Internet (TCP/IP) and LAN (TCP/IP) play supported. *Internet play requires a 33.6 Kbps or faster modem.[/b:963250e923] Je kunt eerst de [url=http://www.unrealtournament2003.com/?downloads][b:963250e923]demo[/b:963250e923][/url] proberen voordat je het spel aanschaft.
Link naar reactie
[quote:9a0c1b6e54="sdk"]ik heb een p3 450 gf2mx400 256 mb sd. Ik kan gta in 1024x768x32 spelen met trails of en distance en zo op z'n verst. Kan ik ook UT'03 splen?[/quote:9a0c1b6e54] huh??? dat kan toch nooit... sorry hoor, maar dat vind ik wel moeilijk om te begrijpen dat ie op die settings draait... als ik met mn GF 4 en mn XP 1800 gta3 speelde met die settings dan had ie het er al moeilijk mee, laat staan als je dan met een GF 2 MX400 aankomt zetten.... daarentegen was de minimale config ook al een 800 mhz cpu meen ik te herinneren, dus met een P3 450 mhz, en op deze settings, sorry hoor, maar dat maak je mij niet wijs
Link naar reactie
Het hangt er natuurlijk vanaf wat je vloeiend lopen noemt, als hij bedoeld 10fps, daar kan ik inkomen, maar meer haalt ie echt niet. Ik had met een AMD XP 1800+, 256mb sd en een gef. 2 GTS moeite met draaien in 800x600x16 met niet alle settings op 't hoogst, dus dit is inderdaad zeer onwaarschijnlijk. Er was een tijdje geleden ook iemand die zei dat hij met een pentium of celeron 450 of iets hoger en een tnt 2 Max Payne in 1024x768x32 vloeiend kon spelen, daar geloofde ik (en anderen) ook niks van. Maarja, er zal toch wel iets moeten kloppen anders zouden ze niet op die getallen komen...
Link naar reactie
[quote:d510ae389f="Hercul3s"]Het hangt er natuurlijk vanaf wat je vloeiend lopen noemt, als hij bedoeld 10fps, daar kan ik inkomen, maar meer haalt ie echt niet. Ik had met een AMD XP 1800+, 256mb sd en een gef. 2 GTS moeite met draaien in 800x600x16 met niet alle settings op 't hoogst, dus dit is inderdaad zeer onwaarschijnlijk. Er was een tijdje geleden ook iemand die zei dat hij met een pentium of celeron 450 of iets hoger en een tnt 2 Max Payne in 1024x768x32 vloeiend kon spelen, daar geloofde ik (en anderen) ook niks van. Maarja, er zal toch wel iets moeten kloppen anders zouden ze niet op die getallen komen...[/quote:d510ae389f] jah, maar je kan algauw erg overdrijven he.... ik geloof nooit, maar dan ook nooit, dat je met die settings op dat systeem GTA3 lekker kan draaien...
Link naar reactie
UT2003 loopt hier ook beroerd. Config: P4 1,7 Ghz 256 MB RAM GF2 GTS HD UDMA 100 Ik speel hem nu 800x600 in 16 bits kleuren met details alle op normaal. De levels in het demo zijn minder zwaar dan de grote levels uit het spel. Deze laatsten zorgen ervoor dat mijn PC regelmatig begint te swappen. Van ellende heb ik hem grafisch dus laag moeten zetten.
Link naar reactie
GTA doet het och echt goed bij mij, zoals ikal heb gezegd staan de trails wel uit. Hij doet het gewoon goed. Misschien zou je zelf eens wat programma's die met de computer opstarten van te voren meoten uitschalkelen of je hd formatteren. Er is trouwens ook een soort speciale amd patch want ik ken iemand met een amd 1000 en daar draait ie voor geen meter.
Link naar reactie
[quote:c4c275d063="ODF"]Nog even dit over de UT2003 Editor. Als je Windows 98/ME draait heb je een paar andere bestanden nodig, kijk [url=http://www.fileconnect.net/modules.php?name=News&file=article&sid=2151][b:c4c275d063]hier[/b:c4c275d063][/url].[/quote:c4c275d063] Heb ze gedownload,en geinstalleerd. De editor start nu wel op,maar meer ook niet.Ik krijg weer één of andere vage foutmelding. Ik gebruik trouwens 98Se. Als ie op een Pentium4 ook beroerd draait,zal het wel aan je videokaart liggen. Bij mij draait ie nu als een speer met alles op high en highest :D Maar heb dus wel een zijkant van m'n kast afgeschroeft,waardoor de cpu een stuk koeler blijft. De bovenkant van m'n kast is blijft nu gewoon koel. Eerst was ie gewoon heet.
Link naar reactie
[quote:d1389ff0d5="Hercul3s"]Het hangt er natuurlijk vanaf wat je vloeiend lopen noemt, als hij bedoeld 10fps, daar kan ik inkomen, maar meer haalt ie echt niet. Ik had met een AMD XP 1800+, 256mb sd en een gef. 2 GTS moeite met draaien in 800x600x16 met niet alle settings op 't hoogst, dus dit is inderdaad zeer onwaarschijnlijk. Er was een tijdje geleden ook iemand die zei dat hij met een pentium of celeron 450 of iets hoger en een tnt 2 Max Payne in 1024x768x32 vloeiend kon spelen, daar geloofde ik (en anderen) ook niks van. Maarja, er zal toch wel iets moeten kloppen anders zouden ze niet op die getallen komen...[/quote:d1389ff0d5] Over fps kan ik niets zeggen... Maar ik heb op 1024*768*32 totaal geen last van lag / schokkerig beeld. Specs: AMD 900, 382 mb geheugen, Gf2 32mb ... Kan dus toch :wink:
Link naar reactie
tja met alle details op laagste niveau krijg ik mijn systeempje ook wel over de 60 fps gemiddeld op die resolutie. Maar dat is m.i. absoluut niet om aan te zien :( 'stat fps' is het commando om je fps in beeld te krijgen. De benchmark probeert de beste instellingen van je systeem te gebruiken, dus dat geeft alleen aan hoe slecht je systeem zou presteren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...