Ga naar inhoud

SoF 2, geen servers


Aanbevolen berichten

Ik heb SoF 2 van de bibliotheek geleend om dit een weekje te proberen. Nu heb ik de multiplayer opgestart en vind ie gewoon geen server(hij doet niks met de server lijst). ik heb m'n ZoneAlarm al uitgezet. Toen ik het via gamespy probeerde zei deze (kon wel servers vidnen) in sof"server uses protocal 2003" betekent dit dat ik gewoon 1.10 of 2 moet downlaoden of dat er een andere gast is geweest die het serial van de bieb heeft gejat?
Link naar reactie
[quote:e50f92aa46="sdk"]:-), dit ws idd zo, ik had het ondertussen al gehoord. Weet ik veel. De message van 2003 protocal kwam trouwens omdat het een 1.02 server betrof terwijl ik nog v1.0 had. Effe 30 mb downloaden en alle problemen zijn verholpen[/quote:e50f92aa46] 30 MB !?!?!?!? :o Ik heb v. 1.1 ... moet ik nu nog 1.2 downloaden ... :x Dit is dus echt 1 van de grote minpunten van spellen tegenwoordig ... Zo vaak updates ... zoveel downloaden ... :cry: P.s. Hier bedoel ik geen patches mee, die verwijderen de known bugs (en maken er zelf weer een aantal :P )
Link naar reactie
[quote:15de1cb17c="Rumaro"]weet ik, ik gebruik daarvoor cdmate, kan ook 90 minuten cd's aan.[/quote:15de1cb17c]Rumaro, door jouw bericht ging ik op zoek naar CDmate, kopeerde mijn (originele, gekochte!) SOF2 met optie van lezer naar schrijver - zodat ik een copie zou hebben die ev. beschadigd zou mogen worden, maar windows kan ze niet lezen... ? Is effe off-topic, maar antwoord ev. met een privebericht?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...