Ga naar inhoud

Speelt er niewmand unreal fortress?


Aanbevolen berichten

het mappack kan helpen ... maar ik denk dat UT'03 en BF1942 veel mensen van de servers weghoud :( In ieder geval toen Gold pas uit was waren er ook maar een tiental servers, maar er waren in ieder geval s' avonds wel twee tot drie redelijk gevuld. irc.b0rk.co.uk #unrealfortress is het IRC-kanaal daar heb je de meeste kans om in ieder geval nog actieve spelers & clans aan te treffen ...
Link naar reactie
UnF is nooit echt beroemd geworden en het heeft een hele tijd geduurd voordat 'Gold' uit kwam ... de andere mods waren toen al bekend. btw : probeer vrijdag- & zaterdagavond als het goed is wordt dan vrijwel altijd een open wedstrijd georganiseerd ('Pick up game' = PUG wordt dat dan genoemd). Als je dan in IRC zit heb je de meeste kans om meer details op te vangen. Ik heb geen idee hoeveel SF-servers er zijn omdat ik het nooit speel (Infiltration vind ik beter qua concept). En zeker met de zoveelste patch in het vooruitzicht (ze waren laatst nog met 1.80 bezig die deels gebruik zou gaan maken van oude code ...) :( Chaos UT (laatste versie v1.1) had als voordeel dat ze bij de GOTY versie zaten, dus veel mensen kennen het spel ... met als gevolg dat daar waarschijnlijk ook aardig wat servers voor te vinden moeten zijn. Eerlijk gezegd zou ik ze gewoon downloaden en dan zelf uitproberen. Tenzij je een 56k modem hebt moet dat toch geen probleem zijn ? Beide mods ondersteunen redelijke bots om off-line mee te spelen als er on-line niks fatsoenlijks te vinden is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...