Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[quote:e6e15d15a2="Speedy"]Het is voor decoratie, was een mooie verzameling aan het opbouwen totdat uitgevers het nodig vonden games in DVD doosjes te gaan uitgeven :( En het was voor mij ook altijd weer zoiets van hier heb je 100 piek voor neergelegd, een handleiding die je niet met een vergrootglas hoeft te lezen en bij sommige games nog een poster of een map (HL Op4, GTA). Die kleine doosjes denk ik bij van tsja, is dat alles .... en als ik dan bij Battle For Dune de cd's uit het doosje zie stuiteren omdat in die krengen helemaal geen 3 of meer cd's passen .... :evil: Met die kleine flutdoosjes heb ik een 3e van de plank een keer vol. Ze zien er gewoon super goedkoop uit terwijl ze duurder zijn. imho is de beste oplossing een DVD box in een kartonnen doos, iedereen tevreden.[/quote:e6e15d15a2] Jippie, the matrix :D Wat jij vertelt over Battle For Dune heb ik met Red Alert II, met twee cd's in zo'n DVD-hoesje :evil: Ik heb ook liever gewone doosjes, maar een DVD box in een kartonnen doos lijkt me nogal prijzig :roll: Overigens, ik vind dat (oa) Final Fantasy VIII op een mooie manier is uitgebracht: 4 cd's in een kartonnen hoesje, iets hoger dan een DVD-hoesje, eevne diep en maar de helft van de breedte. Bovendien zitten er nog een goede handleiding en installatiecd (los hoesje) in. (als je m opnklapt heb je 3 delen: links, met 2 cd's, midden, met handleiding en installatiecd, en rechts, met cd 3 en 4.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...