Ga naar inhoud

Wat is de beste OS voor Gamers!?!


Aanbevolen berichten

  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het valt erg mee hoe goed Win2k voor spellen is, het meeste draait er wel op hoor! En trouwens, dit mag misschien niet, en is heel erg slecht van mij :( , ik heb de illigale WinXp versie en heb nergens last van de product activering. Ook niet met Office Xp (ook illigaal, sorry :() dus.....? [Edit] Err, ik kom er net achter dat ik SP1 niet kan installen :(, noujah, eigenschuld zal ik maar zeggen.. :)
Link naar reactie
[quote:afd876848d="Hercul3s"] [Edit] Err, ik kom er net achter dat ik SP1 niet kan installen :(, noujah, eigenschuld zal ik maar zeggen.. :)[/quote:afd876848d] mja.. daar heb je weer de beroemde Keychanger voor. (link kan ik je niet geven omdat dit een net forum is :) ) WinXP pro NL + SP1 draaien hier vrolijk 8)
Link naar reactie
En zo zie je hoe het MS is gelukt zoiets er door te drukken : de ene helft jat het gewoon en de andere helft beseft niet wat voor een ellende die product-activering op kan leveren. :( Als al die warez-lui eens een fatsoenlijk OS gebruikten ... dan zou MS wat gemerkt hebben en (belangrijker) dan zouden de concurrenten een kans krijgen. Jammer dat die figuren te stom zijn om dat te beseffen. :(
Link naar reactie
//Jafo Ik ben best bereid om WinXP legaal te kopen, moeten ze echter wel die activerings code weg halen en de prijs iets omlaag gooien. Ik doe veel te vaak een upgrade. die activerings code zou voor mij een nachtmerrie wezen. Ik heb overigens Win95 en win98se wel legaal. Nu heb ik een Illegale WinXP pro NL + SP1 het werkt allemaal perfect gelukkig :D
Link naar reactie
Die warez-gebruikers zorgen voor een grote user-base van XP ... daardoor wordt het voor de hardware-fabrikanten aantrekkelijk om er drivers voor te schrijven ... Het is een kip & ei probleem ... maar doordat XP compatibel is met de oudere generatie had het al een grote voorsprong. // Red Dragon : Die product-activering was (en is) voor mij nog steeds de reden om niet op XP over te stappen. Ik heb absoluut geen zin om nog aan Billy-boy te gaan vragen of ik m'n eigen pc mag gebruiken. Ik heb er gvd toch al voor betaald ... straks wil ie nog m'n huissleutels zodat ie zelf kan controleren of ik niks illegaals heb staan. En gezien wat men met Palladium van plan is ... gaan we er dankzij de warez-losers & domme Windows-gebruikers daar ook naar toe ook. Mij niet gezien dus.
Link naar reactie
[quote:5c5bed038e="JaFO"]En gezien wat men met Palladium van plan is ... gaan we er dankzij de warez-losers & domme Windows-gebruikers daar ook naar toe ook.[/quote:5c5bed038e] In combinatie met het BB chipje ("Fritz") van intel ga je inderdaad naar een soort Xbox beveiliging. Het is alleen idioot dat je je PC dan wel moet activeren, terwijl je de Xbox zonder activatie gebruiken kan. Tegen die tijd ga ik wel een andere hobby zoeken :cry:
Link naar reactie
Als Microsoft niet zo'n monopolie had dan waren de alternatieven realistisch. Nu zijn ze alleen voor freaks. Linux gaat de goede kant op (zie de linux-distro + UT'03-demo), maar is nog te gauw afhankelijk van 'bekende'/veel gebruikte hardware. // Zullen we een demonstratie beginnen tegen al die beveiligingen? Ben ik al mee bezig door te doen ipv te demonstreren : geen XP op mijn PC ... Als het ff kan probeer ik iedereen die een nieuwe pc wil hebben XP af te raden ... De beste manier om dit Billy-boy & co duidelijk te maken : XP van je pc verwijderen en terugbrengen naar de winkel (als ze je geen kans gaven om de pc zonder OS te kopen).
Link naar reactie
)Microsoft heeft juist expres van die crappy beveiliging. Ze werkten jarenlang gewoon met een code die elke buurman even vriendelijk overpende op het CD-R hoesje. Maar daarom heeft wel iedereen office en windows. En kan geen bedrijf of instelling meer zonder peperdure licentie. En als 1 op de tien XP koopt voor een paar honderd euro... Daar hebben ze juist wel goed over nagedacht. Slechte beveiliging=ultieme marktpenetratie. Shareware was ook altijd een succes, als 0,1% zo lief was $5 te betalen dan liep je volgens mij aardig binnen. (ik weet natuurlijk niet of 0,1% zo lief was :wink: )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...