Ga naar inhoud

Vervelend


Aanbevolen berichten

Ik begin me eigenlijk te ergeren aan dit games forum... Vaak wordt er niet eens antwoord gegeven op de vraag, maar de vraag opzich gewoon afgekraakt (zoals de vraag over Amsterdoom of Conflict: Desert Storm). Ik bedoel de keuze van een spel is iemands persoonlijke smaak, om dat nou af te kraken vind ik misselijk. Je kan je mening wel geven, maar zou dat niet op een meer normale manier kunnen gebeuren?
Link naar reactie
Ik ben het helemaal met je eens Hu'uruun, ik heb echter wel de indruk dat het hier een enkeling is. Over het algemeen vind ik dit een heel net forum. Toen ik de topic over amsterdoon las dacht ik ook van tsja zo hoef je toch niet te reageren. Je schijnt een klacht bij de moderator in te kunnen dienen zodat iemand een waarschuwing krijgt.
Link naar reactie
[quote:98840355f1="E gozeling"]Als je gebannd bent kun je niet meer nieuwe account aanmaken. Met een ignore functie zou je trouwens de draad van het verhaal niet goed meer kunnen volgen.[/quote:98840355f1] Nou dat is ook wel een heel voorbarige conclusie. Voor een beetje computergebruiker is het echt geen moeite om weer een account te maken.
Link naar reactie
ach jah, dat hoort er toch ook bij... ik bedoel dit is precies hetzelfde als met AMD VS Intel. ook altijd intel is bagger dit en AMD sux this... iedereen heeft zn mening, en mag die ook uiten, alleen als er een vraag gesteld wordt en er komt geen zinnig antwoord op, dan vindt ik dit jammer. ga je vragen van; ''is game X een leuk spel'' dan vraag je ook om reacties die zwaar negatief zijn.. en over die draad over Desert storm, er zijn altijd sukkels die alles maar posten om zo een hogere ''rang'' te krijgen, en ze denken dan dat ze op die manier wat meer respect krijgen.. het is erg jammer, maar wat kun je er aan doen?? bannen zal toch niet veel helpen, want je kunt wel een IP ban geven, maar dat valt ook altijd wel weer te omzeilen, mocht je kwaad willen... ''we'll just have to live with it.. :wink:
Link naar reactie
[quote:a2cb7855d9="E gozeling"]Als je gebannd bent kun je niet meer nieuwe account aanmaken. Met een ignore functie zou je trouwens de draad van het verhaal niet goed meer kunnen volgen.[/quote:a2cb7855d9] dan kun je de draad juist wel goed volgen omdat je dan die onzin-posts niet meer hoeft te lezen (iemand die onzin post zal iha toch niks zeggen).
Link naar reactie
[quote:bc6f34c447="JaFO"][quote:bc6f34c447="E gozeling"]Als je gebannd bent kun je niet meer nieuwe account aanmaken. Met een ignore functie zou je trouwens de draad van het verhaal niet goed meer kunnen volgen.[/quote:bc6f34c447] dan kun je de draad juist wel goed volgen omdat je dan die onzin-posts niet meer hoeft te lezen (iemand die onzin post zal iha toch niks zeggen).[/quote:bc6f34c447] Mischien zou je de draad dan nog wel kunnen volgen, maar je kiest ervoor om op een forum te zijn, waar iedereen zijn mening kan geven. Een ignore functie geeft dan juist het omgekeerde effect. Je selecteerd dan gewoon personen eruit die je niet wilt horen. Dan kun je net zo goed niet op een forum komen.
Link naar reactie
[quote:e481d57ebd="turbulence"] en over die draad over Desert storm, er zijn altijd sukkels die alles maar posten om zo een hogere ''rang'' te krijgen, en ze denken dan dat ze op die manier wat meer respect krijgen..[/quote:e481d57ebd] Dit zou eigenlijk gemeld moeten worden bij de mods, zoals in de FAQ staat (http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/faq.php#18) Maar, inderdaad, er zijn mensen die dat doen, ik heb daar ervaring mee, als je zoekt in mijn posts kom je um vanzelf wel tegen, een *lieve* meneer met 4000+ posts die me dan alleen maar afkraakt :@... O ja, ik vind overigens wel dat mensen met een hogere postcount met mer respect moeten worden behandeld (in het algemeen), tenminste, als het niet het type mensen is dat onzin post (zie mijn opmerking :D)
Link naar reactie
Het is idd erg jammer dat er zulke mensen zijn, maar daar valt nou eenmaal niets aan te veranderen. Maar mensen geven automatisch hun mening, en daar val tniet over te twisten. Smaak is per persoon verschillend, en dat moet je waarderen.....Ik kan ook deze topic af gaan kraken als ik wil, dat is niet zo moeilijk, maar dat doe ik niet, want ik laat hem / haar in zijn / haar waarde.............
Link naar reactie
Het heeft ook te maken met de nieuwe tendens in Nederland (wereld). Je moet de langste tenen hebben, je aan alles ergeren, aan alles een aanstoot nemen. Volg het nieuws maar, moeten we een voorbeeld nemen aan de regering hoe je je op een froum moet gedragen ? Alleen maar haat nijd afgunst en jaloezie. Wat meer tolerantie helpt, en als er iemand een keer een antwoord geeft waarvan je denkt "moet dat nou zo" (vaak heb je dan gelijk ook), gewoon negeren. Het kan ook zijn dat de betreffende persoon denkt dat ie een goed antwoord geeft, alleen kan hij dat niet goed verwoorden. Zoals hier gezegd wordt, laat mensen in hun waarde, al is het soms moeilijk. Negeer die post maar. Dit is best een goed forum.
Link naar reactie
Op elk forum heb je er altijd wel een aantal die lopen te zieken / af te kraken. Hier moeten de moderators op inspringen om dit af te kappen. Gelukkig doet men dat hier ook :wink: Helaas zijn er ook forums (zal geen namen / url's noemen) waar je echt je mannetje moet staan ... Hiermee bedoel ik dat als je als newbie binnen komt, dat je geen onzin moet roepen of simpele vragen moet stellen ... Men probeert hierdoor het level van de users hoog te houden :( Als je eenmaal binnen bent, dan mag je zowat alles zeggen ... :o ... Wat ?? Ja dat snap ik nou ook nooit ... :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...