Ga naar inhoud

Vette online voetbal manager (Hattrick.org)


Aanbevolen berichten

Ik speel sinds ongeveer 2 weken een online manager spel, het heet Hattrick.org en is dus te vinden op http://www.hattrick.org. Het is een internationaal spel en er doen duizenden mensen aan mee. Zweden is op dit moment het nummer 1 land in hattrick, omdat het van zweedse makelarij is. Het is helemaal in het engels hoor, je hoeft geen zweeds te kennen. Om een goed nederlands elftal te krijgen moeten er dus veel meer nederlandse teams komen. Dus meld je nu aan! Het is helemaal gratis. Enkele functies van de game: - spelers trainen/opstellen/kopen/verkopen/scouten - stadion bouwen/verbouwen - coaches/trainers/psychologen/etc aannemen/ontslaan - heel veel interactie via forums/chat/personal messages - Je kunt je eigen teamlogo maken en persnieuws uitgeven - eigen cups organiseren en deelnemen aan cups - friendly's spelen in nederland en buitenland - en nog veeel meer! Hopelijk zie ik jullie snel in de wereld van hattrick!
Link naar reactie
Tuurlijk heb ik tips. - Kijk bij economy naar je supporters, vermenigvuldig dat met 15 en zo groot moet je stadion zijn. - Alles draait om het middenveld in hattrick. Hoe beter je middenveld hoe meer kansen hoe meer goals. ga dus 3-5-2 spelen. - Je kunt maximaal 500 000 euro in 't rood staan, maar als ik jou was zou ik niet verder dan 200000 gaan. - als je spelers nodig hebt moet je op de volgende dingen letten: - kijk in sverge (zweden) voor spelers, daar zijn de goedkoopsten te vinden - nooit een tranquil of nasty speler kopen, wordt je team spirit door verneukt. Er zijn natuurlijk veel meer tips, maar daarvoor kun je beter in de conferences van hattrick zelf kijken. Die conferences zijn een soort forums.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...