anoniem Geplaatst: 23 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2002 Wow.. dat belooft nog wat met die engine!! :P :lol: En t geld verdienen... 2.4. I heard there are no harvesters in Generals! Is this true!? Yes. This is true. There are no harvesters in Command and Conquer: Generals. quote: -------------------------------------------------------------------------------- Originally posted by Mark Skaggs: We're making a big departure from the old C&Cs where you needed to collect either ore or gems. In generals we've created static supply depots and each side gets to them differently. The US sends out a Chinook helicopter, it drops a line picks it up and brings it back. The Chinese use supply trucks. The GLA, they go ahead and send workers that carry it back. But more then that we have the ability for people inside their base to generate income. The US has a supply drop. The Chinese make hackers that steal money. The GLA makes a black market. If you're halfway through the game and you cant get to the resource supply depot and you're stuck, you can use your in base resources to make money. -------------------------------------------------------------------------------- ---More info Here are some descriptions of the units that make you money.. First Source of resources America Chinook: This air unit's primary function is to collect resources from the warehouses scattered across the battlefields, then return to base with them so further construction can occur. If it is armed, it will be very lightly, but a small number of infantry can be loaded inside in case any resistance is found. GLA Workers Who needs Chinooks or Trucks when you have poor slave laborers to do the work? Send them out to collect your resources then punish them for a laugh. Chinese Supply trucks[ The Chinese send out supply trucks to collect resources Second source of resources America Supply drop ??????? China Hackers They can hack into enemy buildings to shut down power, play about with systems and even take over units for short periods of time. It takes 5 hackers to get control of each building, and senior units can resist their effects easier than the green recruits. Can also steal credits GLA Black Market ????? Source: Mark Skaggs interview in "PC Powerplay" magazine Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2002 beetje net zo'n engine als battle for dune zeker dan.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2002 nope, vele male beter. camera werk is beter bla,bla en bla (vul maar in) de engine kan gewoon veel meer. check die site die ik je gaf in het begin een kijk ff daar op screenshots en andere plaatjes en je zult zien dat alles er veel beter uitziet. Je kan gewoon alles vernietigen, er is een dag en nacht cyclus, water ziet er strak uit en ect...... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2002 werd ook tijd ook ;) En hoezo geen 'harvesters' ? Het lijkt er gewoon op dat ze het vervangen hebben door andere dingen (heli's die naar een pakhuis op de map vliegen) ... het resultaat en de werking is dus gewoon hetzelfde gebleven. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2002 Oil dericks komen er in ieder geval nog wel in voor... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2002 [quote:3854201ed5]En hoezo geen 'harvesters' ? Het lijkt er gewoon op dat ze het vervangen hebben door andere dingen (heli's die naar een pakhuis op de map vliegen) ... het resultaat en de werking is dus gewoon hetzelfde gebleven[/quote:3854201ed5] Tja.. als je t zo gaat bekijken is er eigenlijk bijna niks veranderd... Ik vind het wel goed een x wat anders dan die eeuwige harvesters uit de vorige delen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2002 Toch is het concept rond harvesters wel elke versie iets gewijzigd. Harvesters die kunnen schieten in red alert 2 en terugflashen naar de basis. Daarna de harvesters van yuri waar ineens slaafjes uitkwamen. Toch vond ik het steeds wel weer wat vernieuwend. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2002 Tenzij ze helemaal van het basis/legertje bouwen afstappen zie ik ze dit ook op geen enkele andere manier oplossen. maar om het nu te brengen alsof het iets wereldschokkends is ... ;) Op zich had 'Conflict Zone' een leuke oplossing : als je te veel 'foute' dingen deed als de 'good guys' (te veel slachtoffers in je leger, niet genoeg mensen naar je ziekenhuis brengen, zeg maar : het spul waar men bij VN-missies op let) kreeg je minder snel resources ... (alles platgooien en/of een tankrush was dus niet echt een optie ;)) Voor de 'bad' guys gold zo'n beetje het tegenovergestelde. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2002 Er is gelukkig een voordeel; als the generals tegenvalt blijven er voor mij genoeg alternatieven over. Ik speel nog steeds heel veel red alert 2. Maar het feit dat de titel "the Generals" is zegt dat niet veel over het concept? Die generaals moeten dus wel veel invloed hebben. Dus gaan we nu ook met c & c het concept met heroes volgen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2002 Ja ik speel zelf ook nog vaak red alert 2. Ben net opnieuw begonnen met yuri's revenge.. das wel weer ff leuk! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen