Ga naar inhoud

tycoon spellen


Aanbevolen berichten

Met rollercoaster-Tycoon ben je een van de leukste vergeten (na transport tycoon). Er zijn welliswaar gigantisch veel versies, maar in feite speel je steeds weer het zelfde met een ander soort bedrijf. Ik snap eigenlijk niet dat er nog aan dit soort spellen verdient kan worden. De meeste fans van het genre hebben inmiddels een voorraad waarmee ze de eerste 100 jaar wel doorkomen.
Link naar reactie
[quote:d46feb5b21="E gozeling"][quote:d46feb5b21="roelieboelie"]wie weet er nog meer....[/quote:d46feb5b21] Ik niet, maar ik vind 1 al te veel. Wat een saai zooitje zeg.[/quote:d46feb5b21] Wat een saai zooitje zegt ie dan :evil: Even ter informatie :[size=24:d46feb5b21] Transport Tycoon is 1 van de beste pc spellen ooit ventje[/size:d46feb5b21]
Link naar reactie
Gozeling heeft gelijk dat het om meningen gaat. Maar in dit geval is Gozeling wel degene die afwijkt ;) Het is natuurlijk ieder voor zich, maar af en toe kan je je mening maar beter voor je houden. Want dit gaat natuurlijk nergens over ;) Ikzelf vind de tycoon spellen ook wel leuk, je moet ze alleen niet te lang spelen :D Maar daar ging het ook niet over. Wie weet er nog meer Tycoon spellen te noemen, die wij even vergeten waren? :) Ik weet niet of Airline Tycoon er al tussen staat?
Link naar reactie
[quote:a407f0529d="E gozeling"]Ken je het verschil tussen een mening en een feit? Dit is dus een mening, geen feit. IK vind het saai, dat het als "een van de beste spellen ooit" wordt beschreven betekend niet dat ik het ook goed vind. En niet zo beidehand he, ventje. :evil:[/quote:a407f0529d] Eeey, het is een feit dat zeer veel pc gamers dit een spel vinden dat in de top van pc games alle tijden hoort. Dat de mening van jou daar vanaf wijkt kan ik ook nix aan doen. Enneh deze tycoon games zijn er ook nog: Mall Tycoon Golf resort Tycoon Space Tycoon :lol: Wat komt nog meer toilet tycoon :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...