Ga naar inhoud

On line spelen,gaat dat met isdn?


Aanbevolen berichten

Ik raad het je af. Ik zie vaak mensen spelen bij Counter-Strike of SOF1 die met ISDN spelen. Gevolg, altijd onderaan het lijstje met elke keer weer een record aantal deaths en 0 kills achter hun naam, het is vaak niet te spelen. Wat wel zou gaan is eventueel het spel Operation Flashpoint online. Daar zijn pings van 200 ofzo niks bijzonders en het speelt nog goed ook.
Link naar reactie
is iid heel irritant, niet alleen voor jezelf, maar ook voor anderen. heb er zelf ook vaak last van met ghost recon, zitten soms gewoon lui op met een 56k connection, en dan is het voor iedereen niet te spelen, aangezien alleen die ene persoon gewoon het hele spel verziekt.. :evil: ik weet niet zo 123 wat voor snelheid je haalt met isdn, maar meestal is kabel of adsl wel een pre voor MP online
Link naar reactie
isdn = 64kbit dacht ik ... kabel werd verkocht als 'x keer sneller dan isdn' maar als ik af en toe de Chello-testsite bezoek dan is 1-2 keer sneller zo'n beetje het toppunt. Of het te doen is ligt gewoon wat je zelf 'speelbaar' vind. Sommige haken al af als hun ping boven de 50 ms uit komt. Ik vind 300-400 nog best te doen afhankelijk van wapens & packetloss. Bij CS & half-life moet je moeite doen wil je daar geen fatsoenlijke server voor kunnen vinden. Vooral bij de minder populaire mods & spellen (waaronder SoF2 zeker valt) is er waarschijnlijk gewoon te weinig keuze voor 56k'ers (en in mindere mate voor ISDN). btw : als een enkele 56'er al zo'n invloed op het spel van de anderen heeft dan ligt dat of aan de server of aan de netcode. Iemand met een ping van 300-400 kan mij met m'n < 100 ms best verslaan als ie goed is en ik m'n dag niet heb. ;)
Link naar reactie
Jongens....jongens..........wat een onzin!!!!! Ik speel al jaren CS online op diverse servers en via diverse clans m.b.v. mijn ISDN lijn. Mijn ping ligt gemiddeld op 80!!! ISDN is snel genoeg voor online games. Belangrijk is de provider die je hebt. Hierbij maakt het nogal grote verschillen. Ikzelf gebruk afwisselend Tiscali en Demon zonder problemen. Ook nieuwe spellen zoals MOHAA, AA en SOF2 gaat probleemloos!! Dit alles in een 100MBit netwerk via een server, waarbij mijn oudste zoon tergelijkertijd ook online games speelt. ISDN is dus absoluut geen rede om niet online te spelen.
Link naar reactie
Een ping heeft niet alleen te maken met modem snelheid. De opbouw ervan is veel complexer. een grote factor is het aantal relays (stations) dat zich tussen de pc thuis en de game server bevinden. De snelheid wordt namelijk bepaalt de de zwakste (langzaamste) schakel in het geheel. Daarom gebruik ik bijvoorbeeld mijn Demon account als ik CS speel op een van de Demon servers. Je kunt wel een bepaalde theoretische netwerksnelheid hebben, maar de uiteindelijke snelheid wordt toch bepaald door de beschikbare bandbreedte die je met meerderen moet delen.
Link naar reactie
Diegene met '400 ping' kan ook gewoon een amerikaan met een kabelmodem o.i.d. zijn ... 't is gewoon een kwestie van hoe graag je op een bepaalde server wilt spelen. En dan kan het gewoon zo zijn dat je zelfs met kabel/adsl/isdn genoegen moet nemen met een server waar je een relatief slechte ping hebt. Zoals gezegd werd : het is meer dan alleen je modem ... Het grootste voordeel van kabel/adsl/isdn is gewoon dat dan de zwakste schakel niet meer bij jezelf ligt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...