Ga naar inhoud

MOHAA op Gamespy


Aanbevolen berichten

[quote:7f659fab09="stefanpack"]Als ik voor 't eerste MOHAA op Gamespy wil spelen, moet ie ff wat downloaden.... maar hoeveel MB is dat wel? Duurt veeet lang!!!![/quote:7f659fab09] is geloof ik een paar MB maar, maar als het zo lang duurt bij jou; wil je dan wel MP spelen, als je met een klote connection aankomt, veroorzaak je voor de anderen ook alleen maar problemen, en dat is superirri, want door jou ontstaat er dan een ontzettende lag...
Link naar reactie
Hmm... ik zal het proberen. Maar omdat ik al vanaf de demo gewend ben dat ik gamespy nodig heb, heb ik niet echt op zo'n optie gelet. Bedankt alvast :) --UPDATE-- Die is er inderdaad! HAHAH, leuk zeg. Wel jammer die 'ie na iedere 'connection failed' 'enter password' weer de hele lijst gaat refreshen. Nee, meer dan een leuke optie is het niet, hij is niet functioneel gemaakt. Nou, functioneel natuurlijk wel, maar niet effectief, zeg maar. Het kost teveel tijd. Ik snap wel waarom dat gedaan is: ZOdat je het vol met reclame zittende gamespy blijft gebruiken. En ik trap erin ;)
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:4cb962fd9e="S0epkip"]Hmm... ik zal het proberen. Maar omdat ik al vanaf de demo gewend ben dat ik gamespy nodig heb, heb ik niet echt op zo'n optie gelet. Bedankt alvast :) --UPDATE-- Die is er inderdaad! HAHAH, leuk zeg. Wel jammer die 'ie na iedere 'connection failed' 'enter password' weer de hele lijst gaat refreshen. Nee, meer dan een leuke optie is het niet, hij is niet functioneel gemaakt. Nou, functioneel natuurlijk wel, maar niet effectief, zeg maar. Het kost teveel tijd. Ik snap wel waarom dat gedaan is: ZOdat je het vol met reclame zittende gamespy blijft gebruiken. En ik trap erin ;)[/quote:4cb962fd9e] Das mooi dat het gelukt is ;). Ja het is iig 2x beter dan Gamespy met al zn reclame zooi en verder loopt gamespy bij mij minimaal wel 1 keer vast. Gebruik daarom ook altijd de ingame browser :).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...