Ga naar inhoud

Wat is een leuk spel (geen schietspel)?


Aanbevolen berichten

De first-person shooters zijn vaak grafisch erg mooi, soms echt spannend maar beginnen langzamerhand wel een beetje te vervelen (steeds maar weer meer van hetzelfde of iets beter). Wat vinden anderen mooie spellen? En waarom? Wat zijn echte aanraders en wat is het genre? Configuratie: AMD-Athlon 1800+, 512 mb DDR intern, GeForceIII Ti500 64 Mb DDR.
Link naar reactie
role playing games vind ik altijd een goede afwisseling op schietspellen probeer eens: Neverwinter nights (een echte roleplay game gabaseert op de niewste D&D regels) Dungeon siege (een zeer goede hack en slach game) Morrowind (dit prachtige singelplayer spel is echt een lust voor het oog) Zowel dungeon siege en neverwinter nights zijn online te spelen en dit is echt een aanrader. :lol:
Link naar reactie
Meer toelichting gevraagd: Mijn zoon (daarvoor is de vraag bedoeld) was in het verleden behoorlijk enthousiast over Ages of Empires en Simcity 3000. Daarnaast interesseren vliegtuigen hem behoorlijk. Op de Nintendo64 vond hij Zelda leuk om uit te puzzelen. Absoluut niet leuk vindt hij: Knokspellen als Tekken etc. Race- en voetbalspellen. Grafisch vindt hij erg belangrijk.
Link naar reactie
In black&white en sacrifice ben je een 'god' die ervoor moet zorgen, dat het zijn volk goed gaat. De uitkomst staat niet vantevoren vast, en het kan in principe eindeloos doorgaan. Er zijn ook online spellen, waarbij je een bepaalde rol in een fantasiewereld vervult. Andere mensen vervullen dan een andere rol in hetzelfde spel. Ik dacht dat NWN er zoeen was. Everquest is bij mijn weten ook zeer populair.
Link naar reactie
Transport Tycoon Deluxe! (http://www.transporttycoon.co.uk) Trainz (http://www.auran.com/trainz), moet je wel van train-sims houden :) C&C Red Alert 2 (www.westwood.com), d8 niet dat ut een shoot-m-up was ;) Stunts (www.the-underdogs.org), leuk dos-spel, moet je met een auto over stunts heen rijden (en er doorheen), heb ik veel tijd mee doorgebracht :)
Link naar reactie
[quote:961ef9c182="roeske"]en Simcity 3000. Daarnaast interesseren vliegtuigen hem behoorlijk."" grafisch vindt hij erg belangrijk.[/quote:961ef9c182] Iets van de simcity 3000 achige spellen met vliegtuigen: Airport inc. Grafisch helaas niet echt een topper, net zoiets als simcity, soms iets beter. Producent: Take 2. Geen idee waar te vinden.
Link naar reactie
[quote:83521b36cb="roeske"]Meer toelichting gevraagd: Mijn zoon (daarvoor is de vraag bedoeld) was in het verleden behoorlijk enthousiast over Ages of Empires en Simcity 3000. Daarnaast interesseren vliegtuigen hem behoorlijk. Op de Nintendo64 vond hij Zelda leuk om uit te puzzelen. Absoluut niet leuk vindt hij: Knokspellen als Tekken etc. Race- en voetbalspellen. Grafisch vindt hij erg belangrijk.[/quote:83521b36cb] = IL2-Sturmovik ... ( http://www.il2sturmovik.com ). Let wel : dit is een behoorlijk realistische flightsimulator en dus behoorlijk moeilijk. Maar grafisch gezien wel een topper ... = Civilization 1 t/m 3 = Alpha Centauri (zoiets als 'Civ in space')
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...