Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb Gta 3 onlangs gekocht en had dezelfde problemen als bijna iedere gebruiker, zoals de patch installeren etc. Nu heb nog een probleem wat ik niet op het forum heb kunnen terugvinden. Als ik naar een savehouse rij dan meldt het systeem dat het succesvol is opgeslagen, maar wanneer ik het spel op een ander tijdstip wil hervatten is dit niet mogelijk en keer ik terug naar Windows (XP). Mocht iemand hetzelfde zijn overkomen laat het me dan gaarne weten. en tevens de oplossing aub :wink: !! Groeten Bas-Jan
Link naar reactie
[quote:e6342b2d17="basjan"]Hoi, Ik heb Gta 3 onlangs gekocht en had dezelfde problemen als bijna iedere gebruiker, zoals de patch installeren etc. Nu heb nog een probleem wat ik niet op het forum heb kunnen terugvinden. Als ik naar een savehouse rij dan meldt het systeem dat het succesvol is opgeslagen, maar wanneer ik het spel op een ander tijdstip wil hervatten is dit niet mogelijk en keer ik terug naar Windows (XP). Mocht iemand hetzelfde zijn overkomen laat het me dan gaarne weten. en tevens de oplossing aub :wink: !! Groeten Bas-Jan[/quote:e6342b2d17] Hmmm ik heb niet dit probleem, maar wel iets anders...bij mij is soms mijn gesavede auto weg (niet in de garage) als ik hem weer laad :(
Link naar reactie
Bedoel je dat je je auto buiten laat staan en binnengaat in de garage om te saven? Na de save is je auto weg? Je bent niet de enige die auto's steelt, dus kan het zijn dat terwijl je saved een andere je auto komt stelen. Ik denk eigenlijk dat GTA3 tussen de savegames toch op een of andere manier doorloopt. Wordt je bij het laden telkens op het identiek zelfde tijdstip van de save geladen?
Link naar reactie
Als je bedoelt NA het opnieuw opstarten, dan is het logisch, alleen de dingen in je garage zijn dan bewaard, de andere dingen worden niet bewaard. Het is aan te raden om je auto tijdens het saven in de garage te zetten. (kan ook je auto repareren, laat hem in de garage exploderen, en dan sluiten en openen (garage), en je auto is weer als nieuw (bij de PS2 versie))
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...