Ga naar inhoud

Tips voor RedAlert 2 multiplayer?????


Aanbevolen berichten

Ik speel heel veel red alert 2 in het netwerk en kan het aardig, al zeg ik het zelf. Ik speel meestal met Korea, de geallieerde, dus Amerikaanse, kant. Ik weet wat ik heel vervelend vind als speler dus hier wat tips. -De geallieerden hebben sterke vliegtuigen. Jij als Rus doet er goed aan om veel luchtafweergeschut te plaatsen om dit effect te elimineren. Stuur ook voldoende luchtafweergeschut met je tanks mee. -Stuur een groepje spinnen naar de ore miners van de Amerikanen. Ze zijn heel vervelend zeker als er geen prisma tanks in de buurt zijn. Zijn deze er wel schakel deze dan eerst uit. -De Prisma tanks van de Amerikanen zijn naar mijn mening supertanks. Ik maak er dan ook veel gebruik van. Schakel deze zoveel mogelijk uit met de tanks van de Amerikanen. Ik weet even niet hoe die heten, ik dacht tiger tanks. Als je daar een groepje van hebt +/- 10 lukt het. Houdt er dan ook tien achter de hand.
Link naar reactie
[quote:d30fd524b7="beursstarter"]Ik speel heel veel red alert 2 in het netwerk en kan het aardig, al zeg ik het zelf. Ik speel meestal met Korea, de geallieerde, dus Amerikaanse, kant. Ik weet wat ik heel vervelend vind als speler dus hier wat tips. -De geallieerden hebben sterke vliegtuigen. Jij als Rus doet er goed aan om veel luchtafweergeschut te plaatsen om dit effect te elimineren. Stuur ook voldoende luchtafweergeschut met je tanks mee. -Stuur een groepje spinnen naar de ore miners van de Amerikanen. Ze zijn heel vervelend zeker als er geen prisma tanks in de buurt zijn. Zijn deze er wel schakel deze dan eerst uit. -De Prisma tanks van de Amerikanen zijn naar mijn mening supertanks. Ik maak er dan ook veel gebruik van. Schakel deze zoveel mogelijk uit met de tanks van de Amerikanen. Ik weet even niet hoe die heten, ik dacht tiger tanks. Als je daar een groepje van hebt +/- 10 lukt het. Houdt er dan ook tien achter de hand.[/quote:d30fd524b7] Als ore miners terug chrono-en dan nemen ze de terror drones NIET mee... Tegen america is een andere allies het sterkst, 1 seal in 1 IFV en je ragt gewoon die domme paratroopers weg voordat ze geland zijn... De sterkste side is uiteraard France. Hier de tactiek, genaamt 'cannon walking' die op internet zeeeer veel wordt toegepast... Je bouwt net zolang baracks (goedkoopst) naar de basis van de tegenstander en bouwd dan een paar grand cannons. Bewaak deze met luchtafweer en close-range geschut omdat de grand cannons niet van dicht bij kunnen schieten... Nog een erg sterke en gemene soviet truc... Hij werkt onder YR maar of ie onder RA2 werkt heb ik nog nooit geprobeerd. - Bouw 1 flack track, 1 crazy ivan en 5 conscripts. - Verplaats ze zo dat ze erg dicht bij elkaar staan. - Plaats een bom op een conscript met een Ivan en VOORDAT die onploft doe je m in de flack track. Herhaal dit nog 4 keer. - De timer van de bom loopt door maar hij ontploft NIET todat a. de flack track verrot wordt geknald b. je de flack track deployd - Rij nu de flack track naar de vijandelijke basis en rij keihard door naar een belangrijk gebouw, zoals een battle lab. - Wacht todat de flack track kapot wordt geschoten. - En BOEM! Success :lol:
Link naar reactie
[quote:0830a5e6e7="beursstarter"]Ik weet even niet hoe die heten, ik dacht tiger tanks. Als je daar een groepje van hebt +/- 10 lukt het. Houdt er dan ook tien achter de hand.[/quote:0830a5e6e7] Heb je t over mirage tanks of over gewone grizly tanks? Tiger tanks bestaan iig niet... Het beste wapen van de allies tegen de prism tank is de battle fortress met 5 guardian gi's, maarja dan moet je YR gaan spelen en zijn bovendien in totaal er prijzig ($4000)....
Link naar reactie
Ik weet effies niet hoe de zwaarste tank van de russen heeft, een tiger tank? maar die bedoel ik. met een groepje hiervan en die wagentjes die scuds schieten heb je ook een grand cannon snel kaduuk. Ik begin met het maken van 10 ore miners en die verder niets. Daarna ga ik tanks bouwen (die tigers) en ondertussen maak ik 5 ore rifinery's en +/- 5 war factorys aan. Zo maak ik aan de lopende band tanks om die grand cannons te slopen.
Link naar reactie
Deze taktiek werk ook erg goed 10 apocalypse +10a20 terror drones ren met alle drones de bassis in en schakkel zo veel mogelijk tanks uit en kom dan met de apocalypse tanks dit heeft vaak gewerkt en wat ook goed werkt, net als het spel start bouw een war factory en bouw vijf extra rhino tanks en al je tanks op zoek naar de bassis van de tegenstander. met wat geluk leg je de hele bassis plat :evil:
Link naar reactie
Ik kom in netwerkgames vaak tegen dat de tegenstander (of ik zelf) met 8 tot 12 harriers rechtstreeks op het hoofdgebouw afgaan. Ook al heb je veel afweergeschut: je hoofdgebouw is plat en je kan het zowat wel shaken. De Russen vind ik niet zo sterk omdat ze in de lucht niet veel kunnen uithalen of gebruiken jullie vaak kyrov airships? Trouwens die actie met een flak-tank vol met concripts met bommen werkt wel, maar meestal ben je al afgeknald voor je bij de vijandelijke basis bent. Een French Cannon bouwen door alsmaar barracks richting tegenstander te bouwen is lastig. Je barracks worden natuurlijk meteen afgeschoten als de tegenstander oplet.
Link naar reactie
met veel prisma's ben je je drones zo kwijt zend dus eer je apocalypse tanks om de prisma's uit te schakelen. Als je tegen frankrijk speeld en je tegenstander bouwt veel grandcannons bouw dan iets van 10 oreminers en rij ze zo hun basis in en hij zal zijn ijgen basis kapotschieten :P wat goed kan als je tien airschips bouwt gaat de basis mestal ook wel plat.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...