Ga naar inhoud

Lord of the rings!


Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
[quote:7add09e61f="S0epkip"]En het 'levensverhaal' van Frodo dan? (Ala Harry P.)[/quote:7add09e61f] Het levensverhaal van Frodo leent zich er niet echt voor. Zeker in het begin van het boek is het absoluut geen held en moeten de andere figuren uit de groep het voor hem opnemen. Je zou nog een RPG kunnen maken waarin je de hele groep speelt. Maar aangezien iedereen het verhaal kent, zit daar ook niet veel spanning in.
Link naar reactie
[quote:73de74aff0="S0epkip"] BTW. Ik kende het verhaal ook al toen ik de film zag. Toen ik de film voor de 2e en de 3e keer zag ook ;) ...Dat was nog steeds spannend hoor![/quote:73de74aff0] Het verhaal is zeker de moeite om een paar keer terug te zien of te lezen, maar als je het spel op het verhaal basseert dan is er weinig tot geen ruimte voor een verrassende verhaallijn.
Link naar reactie
Het kan best een mooi spel worden, tenminste ik hoop het, anders gaan diegene die het spel niet mooi vinden dadelijk het boek nog afkraken. Ik ben een grote dan van Tolkien's werk, en de film was ontzettend mooi, maar in de film hebben ze ook bepaalde delen weggelaten, idd omdat het anders veel te lang zou worden. Het spel... Nou, ik verwacht er eerlijk gezegd niet al te veel van, maar ik hoop het wel...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...