Ga naar inhoud

Mafia city of lost heaven


Aanbevolen berichten

[quote:335f919a7a="HIDMAN-X"]Mafia in 1 woord [b:335f919a7a]crap![/b:335f919a7a]. ... En dan nog iets je kan een auto helemaal niet hijacken wanneer je dat probeerd zegt ie dat ie het slot niet kent ofzo en wanneer je de bestuurder dan neerschiet kent ie het slot opeens wel :-? Yerright. ... [/quote:335f919a7a] Had de handleiding gelezen (tja die wordt niet bij warez geleverd he ?) of op z'n minst de tutorial gespeeld (of was je zo ongeduldig ?), dan had je geweten dat je idd niet zomaar iedere auto kunt stelen. In het begin kun je alleen taxi's van hetzelfde merk als je 'eigen' auto stelen.
Link naar reactie
[quote:6202940422="JaFO"][quote:6202940422="HIDMAN-X"]Mafia in 1 woord [b:6202940422]crap![/b:6202940422]. ... En dan nog iets je kan een auto helemaal niet hijacken wanneer je dat probeerd zegt ie dat ie het slot niet kent ofzo en wanneer je de bestuurder dan neerschiet kent ie het slot opeens wel :-? Yerright. ... [/quote:6202940422] Had de handleiding gelezen (tja die wordt niet bij warez geleverd he ?) of op z'n minst de tutorial gespeeld (of was je zo ongeduldig ?), dan had je geweten dat je idd niet zomaar iedere auto kunt stelen. In het begin kun je alleen taxi's van hetzelfde merk als je 'eigen' auto stelen.[/quote:6202940422] Voor jouw informatie [b:6202940422]ik heb de toturial wel gespeeld[/b:6202940422] en daar zeiden ze ook dat je geen andere auto's kan jatten. Maar hoe verklaar je dan dat je een auto eerst niet kan jatten maar wanneer je de bestuurder van die desbetreffende auto neerschiet dan kan het opeens wel :-?
Link naar reactie
ik heb jet nu een tijdje gespeeld, en het is wel cool, iig de tijd waar het zich afspeeld, alleen de AI had wel beter gemogen.. voorbeeld: ik rij iets te hard, oeps, politie, stoppen dus, ik stap uit, en loop weg van mijn auto, die wouten stappen ook uit, lopen naar mn karretje, zien dat er niemand inzit, staan ze even stom rond te kijken, ik sta ondertussen 4 meter van mn auto vandaan, en ze doen niks.. ze stappen gewoon weer in, mn wanted level is in 1x weg, en ik kan rustig weer door zonder ook maar een boete of wat dan ook te krijgen.. speak of stupid cops!! :wink: verder voor de liefhebbers van GTA3 wel een aanradertje, alleen zou ik persoonlijk w8en op GTA vice city die hopelijk met kerst uitkomt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...