Ga naar inhoud

Mafia city of lost heaven


Aanbevolen berichten

Hij schijnt nu overal te koop te zijn voor € 49,95 in DVD hoes. Systeemeisen, hier loopt hij prima op 800x600 alle detail aan op mijn XP1600+ met GF2 GTS. Maar er zijn ook mensen waar het spel niet vooruit te branden is. Meer gebruikers ervaringen (ook kwa systeemeisen) en een berg screenshots vindt je in wat draadjes op GoT: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/549988 http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/583612
Link naar reactie
Je moet veel rijden, maar het is niet zo chaotisch/arcade achtig als GTA3 en een stuk realistischer (politie komt achter je aan als je te hard rijd, door rood rijd, banden kan je lek schieten, benzine tank kan lek geschoten worden, je kan door auto ruiten iemand dood schieten enz). Het is wel wat meer liniear dan GTA3. Het is echt missie voor missie, maar de missie die je hebt vind ik een stuk intressanter dan die uit GTA3.
Link naar reactie
[quote:1ffd0c2284="Speedy"]Je moet veel rijden, maar het is niet zo chaotisch/arcade achtig als GTA3 en een stuk realistischer (politie komt achter je aan als je te hard rijd, door rood rijd, banden kan je lek schieten, benzine tank kan lek geschoten worden, je kan door auto ruiten iemand dood schieten enz). Het is wel wat meer liniear dan GTA3. Het is echt missie voor missie, maar de missie die je hebt vind ik een stuk intressanter dan die uit GTA3.[/quote:1ffd0c2284] nou jah, vond GTA3 ook al erg lineair.. was toch ook missie voor missie. eerst alle/groot deel van de missies bij 1 persoon halen, en dan ''unlock'' je een nieuw contactpersoon... nou jah, heb hem iig net ff besteld, dus wel zullen wel eens kijken wat het brengen gaat... btw: ik las op gamessite dat er ook een multiplayer bij is. stelt dat nog wat voor, of heb je dat nog niet gechecked??? zo jah, wat moet ik me voorstellen? beetje car chase doen met elkaar ofzo?
Link naar reactie
hehe, best wel kicken spel jah, is wel effe wennen, hele andere setting he, als bijv. GTA3, en dit is niet stom rond racen (die karretjes gaan toch niet zo snel :wink: ) maar uhh, zit een beetje vast, kom gewoon niet door dat level heen dat als je die racewagen gestolen hebt, en nu 5 rondjes moet rijden en 1e moet worden... die auto zwiebert alle kanten op, behalve de goeie, een goeie tip om toch 1e te worden? heb alles al geprobeerd, van afsnijden tot die anderen te crashen, maar niks helpt echt..
Link naar reactie
[quote:35ff40fc81] maar uhh, zit een beetje vast, kom gewoon niet door dat level heen dat als je die racewagen gestolen hebt, en nu 5 rondjes moet rijden en 1e moet worden... die auto zwiebert alle kanten op, behalve de goeie, een goeie tip om toch 1e te worden? heb alles al geprobeerd, van afsnijden tot die anderen te crashen, maar niks helpt echt.. [/quote:35ff40fc81] Gewoon goed rijden. Geef geen gas als je een bocht ingaat, maar pas als je de bocht uitgaat, dit voorkomt slippen (moonlighting)Weet ook iemand hoe je de deur naar de safe open maakt? Ik haal de sleutel bij de director en vervolgend ga ik naar beneden naar de safe, maar ik krijg de deur niet open.
Link naar reactie
[quote="no_name"][quote:641b727c38] Gewoon goed rijden. Geef geen gas als je een bocht ingaat, maar pas als je de bocht uitgaat, dit voorkomt slippen[/quote:641b727c38] ja, dat is niet het probleem, bochten heb ik wel een beetje door. maar soms op rechte stukken, als ik probeer in te halen en naar de zijkant stuur, lijkt het net of ie niet opzij stuurt, maar gewoon een ruk aan het stuur geeft, en waardoor ik dus telkens tegen de kant aan knal
Link naar reactie
De AI van die gangsters & politie is niet al te super ;) ... bewijs : Ik was een passagier in m'n taxi aan het vervoeren toen ik per ongeluk een auto met gangsters aanreed. Ze stappen uit en beginnen te schieten, dus ik er van door ... Een korte achtervolging en op een gegeven moment trap ik op de rem zodat ze achterop m'n auto botsen (geef ze schijnbaar genoeg tijd om uit te stappen) en vervolgens geef ik weer gas. Ik rij een klein stukje door en een hoek om en denk dat ik ze kwijt ben. Da's maar goed ook want ik blijk in een doodlopende steegje terecht te zijn gekomen. So far so good ... dus (of niet ;)). Ik draai om en rij dezelfde weg terug en de gangsters staan me mooi op te wachten. In plaats van te schieten probeer ik op ze in te rijden (LOL : passagier zit nog steeds in de auto ;)), ik mis (ze springen net op tijd opzij) en rijd een paar meter achter hun tegen een auto. Het is alleen wat lichte blikschade, maar genoeg voor de politie (die natuurlijk nu wel in de buurt is) om me een boete te willen geven. Ik stap netjes uit om te betalen ... en terwijl ik betaal zie ik een van de gangsters achter me staan met de rug naar mij toe !. Ik wacht netjes tot de politie weggereden is loop naar de eerste gangster en schiet hem in de rug (*blam* dood), de tweede heeft een beetje meer hersens en probeert terug te schieten ... maar die is naar een paar schoten ook plat. En dan te bedenken dat zodra ik een wapen in handen heb de politie achter me aan krijg terwijl die gangsters zonder problemen met een pistool in hun handen vlak voor de agenten stonden.
Link naar reactie
Mafia in 1 woord [b:f2ba37cddb]crap![/b:f2ba37cddb]. Ik vond dat GTA3 al weinig [i:f2ba37cddb]sfeer[/i:f2ba37cddb] had maar dit slaat echt alles. Alles voelt een beetje [i:f2ba37cddb]dood[/i:f2ba37cddb] aan, en die auto's maken het niet veel beter (damn wat rijden die bagger, tja ik weet dat het 1930 is maar een bolderkar rijd nog beter dan die karren in mafia). Daarnaast d8 ik; he leuk je kan hier mensen gewoon dood knallen in hun auto terwijl ze rijden en je kan een auto slopen met je knuppel. Nou mooi dat dat dus ook vette crap is wanneer je iemand dood schiet zie je in 1 klap de bestuurders hoofd omklappen en dat is het :-? dan denk ik toch dat je die vent helemaal in elkaar ziet zakken en dat die auto ergens over de stoep nog net een paar mensen schept en dan tot stilstand komt. En dan d8 ik lekker ff die auto naar de hel te rammen, nou ook mooi niet je kan alleen de ruiten inslaan en een paar krasjes maken :-? dan denk ik je kan de koplamp eraf slaan en de velgen eraf rammen. En dan nog iets je kan een auto helemaal niet hijacken wanneer je dat probeerd zegt ie dat ie het slot niet kent ofzo en wanneer je de bestuurder dan neerschiet kent ie het slot opeens wel :-? Yerright. Je kan denken dat zijn allemaal details maar voor mij zijn het vooral de details die het hem doen. Gelukkig heb ik hem niet gekocht maar heb ik (ook jammer) 3 cd's verneukt. Ligt het aan mij of komt er de laatste tijd alleen maar bagger uit voor de PC?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...