Ga naar inhoud

Trage spellen


Aanbevolen berichten

Ik heb de laatste tijd het probleem dat een aantal spellen zoals GtA3 en Mafia langzaam draaien (lijkt op stotteren). wat normaal 1 seconde duurt, duurt nu ongeveer 3 seconden. voorheen had ik hiet geen last van dus de computer zou het aan moeten kunnen. Ik heb mijn harde schijf al geformateerd maar ook dit werkt niet, is er iemand die weet waar dit aan kan liggen. SYSTEEM: pentium3 733 MHZ Hercules 4500 (kyro2) grafische kaart 384 MB 133Mhz geheugen Windows XP Groetjes Nico
Link naar reactie
Ik heb een tips, meerdere tips zelfs 1 Defragmenteer je harde schijf (Sluit hiervoor eerst alles met ctrl+alt+del af behalve de explorer en systray anders kan het dagen duren) 2 Download RAM idle om te kijken hoeveel geheugen vrij is en om geheugen vrij te maken. (Let op laat hem niet om de 5 minuten geheugen vrij maken dat slijt je geheugen, maar af en toe kan best) 3 Kijk of je een scanner van HP hebt, de software hiervan zorgt bij sommige modellen dat je computer af en toe blijft hangen 4 Hoe lang is het geleden dat je windows erop hebt gezet? Deel je harde schijf in met Partition magic, zet alle belangrijke spullen erop, en defragmenteren maar
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...