Ga naar inhoud

Cd beveiliging Dungeon Keeper II


Aanbevolen berichten

Ik heb als kadootje voor een buurjongetje Dungeon Keeper II gekocht bij Dynabyte Arnhem. Na installatie kun je vanuit het installprog het spel starten, dan krijg je een schermpje met "Safe Disk TM" met een achtergrondplaatje van cd-tjes, maar zodra het spel wil starten meldt het "Please insert the correct CD-Rom, select OK and restart the application". En dan is het exit. Ook op andere manier proberen het spel aan de gang te krijgen werkt niet (icoon bureaublad, vanuit programfiles etc). Ik heb het spel vandaag geruild voor een andere maar nada. Geprobeerd op vier verschillende pc's te starten maar ho maar (waaronder twee P4 systemen met XP-pro en geforce4 kaarten en twee Win98SE systemen) maar het blijft knudde. Hoe krijg ik dit spel aan de gang?? Het lijkt erop dat de cd zo goed beveiligd is dat het van dezelfde cd geinstalleerde game zijn eigen installatiecd-rommetje niet herkent... NB Ik wil dus geen cracks /hacks maar gewoon tips van anderen die dit probleem ook hebben ondervonden. Ik zag de geruilde game gewoon terug in het schap voor de verkoop gaan dus het lijkt me dat anderen hier ook last van hebben.
Link naar reactie
Heb je de laatste patch(es) geinstalleerd? Die zullen zeker op de site van bullfrog staan. Probeer ook eens op verschillend manieren op te starten, want ik heb ergens gelezen dat de ene manier beter gaat dan de andere (via shortcut, autorun menu of na install). Doe ook eens een reboot na de install van DK2, zonder eerst proberen DK2 op te starten. Als het dan nog niet lukt kan je eens een e-mail zenden naar bullfrog over het probleem. En indien het ook daar niet mee lukt, probeer dan toch eens met een crack, het is volledig legaal om een crack te gebruiken als je het originele spel bezit.
Link naar reactie
Hmmm volgens mij had ik dit probleem destijds ook, maar ik weet niet meer hoe ik het heb opgelost :( Ik weet wel dat ie het uiteindelijk deed, dus gewoon helemaal eraf halen (dus ook de program files en de register sleutels) en dan opnieuw opstarten en nog eens installeren of zoeken naar een patch bij Bulfrog (nu onderdeel van EA volgens mij).
Link naar reactie
Misschien heb je wat aan deze [b:dd67ae60c4][url=http://noctalis.com/dis/dk/fix21.html]site[/url][/b:dd67ae60c4]. Dit is de [b:dd67ae60c4][url=http://dk2.ea-europe.com/uk/dk2/content/support/troubleshoot/index.html]officiele site[/url][/b:dd67ae60c4] van DK2. Je kunt hiernaar mailen als je fout nog steeds niet verholpen is, kan gewoon in het nederlands: nl-support@ea.com
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[quote:f1e6b367e7="sdk"]wat maakt het zolang er iemand mee geholpen is.[/quote:f1e6b367e7] wordt onoverzichtelijk geheel. als iemand oude posts gaat staan updaten Niet zolang geleden werd iemand anders al opgewezen. en ik was het ermee eens vandaar. Bovendien heeft de starter vh topic waarschijnlijk al een oplossing.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...