Ga naar inhoud

The Thing


Aanbevolen berichten

[quote:fc801a6f26="ODF"]Op de hoofdrolspeler na hebben al mijn teammates zelfmoord gepleegd, bunch o' fearies :evil: . Dit spel is echt te gek en zo eng dat ik het een week lang al niet meer gespeeld heb, want ik moet ook werken :cry: .[/quote:fc801a6f26] Zelfmoord ... is dat ook al mogelijk ... Ik weet dat je ze ook kan dwingen d.m.v. een pistool op ze mikken *grin* :evil:
Link naar reactie
[quote:3fd7d46d68="Zephyer"][quote:3fd7d46d68="ODF"]Op de hoofdrolspeler na hebben al mijn teammates zelfmoord gepleegd, bunch o' fearies :evil: . Dit spel is echt te gek en zo eng dat ik het een week lang al niet meer gespeeld heb, want ik moet ook werken :cry: .[/quote:3fd7d46d68] Zelfmoord ... is dat ook al mogelijk ... Ik weet dat je ze ook kan dwingen d.m.v. een pistool op ze mikken *grin* :evil:[/quote:3fd7d46d68] Als je ze niet van hun angst afhelpt dan plegen ze op een gegeven moment zelfmoord en dan kun je het spel erg moeilijk verder spelen.
Link naar reactie
[quote:4fa49812fb="ODF"]Ik heb in het onderwater laboratorium Dr Faraday bevrijd, maar ik kan er niet meer uit want de uitgang is ingestort. Hoe kom ik er uit?![/quote:4fa49812fb] Dit spel zit soms een beetje vreemd in elkaar, je moet met al je teamleden, inclu Faraday, naar de kamer met de ingestorte deur waar je vast zit. Loop je dan terug de kamer weer uit dan gaat het spel door en ben je opeens buiten :-? .
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...