Ga naar inhoud

Red Alert 2 Multi Player WinXP V.S. Win98SE???


Aanbevolen berichten

Yuri doet t toch echt onder win xp pro, aan het spel ligt het niet. Ik speel t online zonder gebruik te maken van de compabiliteitsmodus. Het kan aan zoveel dingen liggen, maar niet aan het spel zelf... Heb je WOL wel geinstalleerd toen daar om werd gevraagd? Of RA2 geupdate bij het installeren van Yuri? En van westwood hoef je niets te verwachten denk ik, ik mail ook wel ns vragen naar ze maar krijg ook nooit antwoord :(
Link naar reactie
Probeer het maar eens, bij een kennis van mij werkt het precies hetzelfde. Ook WinXP en 98SE. Ik denk niet dat het ligt aan de snelheid dus probeer het maar eens. Ik durf te wedden dat het jouw ook niet lukt. Ik heb RA2 (niet met Yuri's revenge) & C&C beide gespeeld met een WinME & WinXP computer... Beide konden ook zonder problemen host zijn ... je specs. zijn van 1 pc... wat zit er in die andere ?? En je kon ook gewoon het spel spelen?? Ik heb het nog niet met ME geprobeerd maar het lijkt mij niet dat het daar aan ligt. Ik kan binnenkort de Combinatie WindowsXP versus WindowsXP proberen, ik zal jullie op de hoogte houden of dit werkt.
Link naar reactie
specs: pc 1\\ p3 500 512 mb 28.6gb schijf winxp geforce 2mx pc2\\ amd athlon 700 256 mb 8gb schijf win 98 se (flink messed up maar draait) ati rage 128 xpert 128 niet echt super systeem men maar ja ik zal het proberen zo snel mogelijk (ik hoop dat het lukt voor het weekend je hoor nogg wel van de resultaten) kan je trouwens wel online spelen????? misschienb is het anders gewoon een fout in een installatie
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...