Ga naar inhoud

america's army mooi maar traag spel, wie heeft tips??????


Aanbevolen berichten

heb America's army: recon gedownload, ziet er mooi uit maar bij mij loopt het spel heel traag zodat het een drama is om te gamen. mijn specs: cable, P3 500, geforce 4 420 64 mb, 458 mb ram. speel het niet via gamespy/all seeing eye. ook "flush"intypen in de console hielp niet. wie kan mij helpen?????? Ter vergelijking: sof II, rtcw, mohaa, red faction draaien probleemloos!!
Link naar reactie
tja ... als je niet eens lukt de riflerange en de andere 'traininglevels' voorbij kunt dan zal er idd niks aan zijn ;) (dat moet voor een beetje fps-speler toch een eitje zijn ?) de 'gameplay' haalt het inderdaad niet t.o.v. SoF2 en CS ... aangezien de kogels nu eindelijk terechtkomen waar je richt ... En hoezo 'superslechte' interface ? Als je de training eenmaal af hebt dan hoef je alleen maar de 'serverbrowser' te kiezen en je kunt je amuseren ... (sinds de marksman range patch). Eerlijk gezegd ben ik al lang blij dat het amerikaanse leger hier geld aan heeft uitgegeven dan aan een of ander oorlogstuig.
Link naar reactie
Kom nou toch! Die trainingslevels en trainingsmissies zijn toch een lachertje....Daar komt toch iedereen de eerste keer doorheen. Wat heeft dat met realiteit te maken. Die online trainingsmissies zijn al niet veel anders. Je hoeft daar niet eens een resultaat te halen om de missies te volbrengen. Servers met redelijk pings zijn er trouwens ook niet..... Gratis is nog te duur in dit geval!
Link naar reactie
[quote:aaa568197c="Gerard Timmers"]Kom nou toch! Die trainingslevels en trainingsmissies zijn toch een lachertje....Daar komt toch iedereen de eerste keer doorheen. Wat heeft dat met realiteit te maken. Die online trainingsmissies zijn al niet veel anders. Je hoeft daar niet eens een resultaat te halen om de missies te volbrengen. Servers met redelijk pings zijn er trouwens ook niet..... Gratis is nog te duur in dit geval![/quote:aaa568197c] Daar sluit ik me totaal bij aan! Ik zou geen moeite doen om AA soepeler te laten lopen.
Link naar reactie
[quote:f727385f34]Gratis is nog te duur in dit geval![/quote:f727385f34]Je hoeft hem niet te spelen hoor :) Ik heb hem nu al een paar keer gespeeld en ik blijf het een zeer mooie spel vinden. Het is niet echt een spel die je zo effe speelt, maar persoonlijk vind ik het een spel die er zeker mag zijn en helemaal mooi dat ie ook nog gratis is.
Link naar reactie
[quote:e643dfc120="Gerard Timmers"]Kom nou toch! Die trainingslevels en trainingsmissies zijn toch een lachertje....Daar komt toch iedereen de eerste keer doorheen. Wat heeft dat met realiteit te maken. [/quote:e643dfc120] tja als ze het helemaal 100% realistisch hadden gemaakt dan had je een paar weken oefeningen mogen doen voordat je de stormbaan op ging ... Da's natuurlijk ook niet bepaald een leuke manier om het spel te beginnen. Maar goed ... de sniper-training mocht idd wel wat lastiger zijn dan dat enkele schot dat iedereen met een beetje fps-ervaring kan plaatsen. Bovendien had ik voor de overige trainingslevels qua wapenkwalificaties ook iets meer verwacht dan zo maar doelloos schieten. Ik vond het een origineel idee ... dat de uiteindelijke uitvoering en resultaat niet zo denderend was ... dat kon m.i. niemand voorspellen die niet wist wat die training precies in zou gaan houden. [quote:e643dfc120] Die online trainingsmissies zijn al niet veel anders. Je hoeft daar niet eens een resultaat te halen om de missies te volbrengen. [/quote:e643dfc120] en wat versta je onder een 'resultaat halen' ? [quote:e643dfc120] Servers met redelijk pings zijn er trouwens ook niet..... Gratis is nog te duur in dit geval![/quote:e643dfc120] *ahem* je vergeet ff het doel van het spel : reclame voor het *AMERIKAANSE* leger ... Dus staan de officieele servers natuurlijk in de Verenigde Staten ... Do'h! Geen wonder dus dat er voor ons zo weinig goede servers zijn. :roll: Bovendien zijn er ongelooflijk veel mensen geweest die het spel wilden proberen ... en VTec heeft gelijk : 't is verdorie gratis ... hoe kan het dan z'n geld niet waard zijn ? Bovendien heeft het de VS belastinggeld gekost ... Ik heb genoeg mods gezien die slechter waren (zoals [UT]Strikeforce ...)
Link naar reactie
[quote:39f9454269="JaFO"]= lagere resolutie kiezen ... = snellere pc gebruiken ... 1024x768 + high detail zul je echt niet redden op jouw systeem als een AMD 800 + R8500 daar al moeite mee heeft. ;) Ik denk dat 640x480 wel eens de limiet zou kunnen zijn voor jouw ...[/quote:39f9454269] um dat van 640x480 is niet helemaal waar je kan 800x600 redden (dat red ik net) :D nu pas kom ik de limiet van mijn systeemn te zien dus die sys eisen zijn vaak veel te hoog ingeschat\ (vind ik hoor)
Link naar reactie
Het ligt er maar aan wat jij 'speelbaar' en 'net redden' noemt ... sommige mensen klagen al als een spel geen 80 fps haalt in hun favoriete resolutie, anderen vinden 20 fps (met minima van 10-15 fps) nog best te doen. Heeft er overigens uberhaupt iemand een fatsoenlijke test gedaan met deze demo ? Dus welke prestaties kunnen we van dit spel verwachten van een bepaald systeem ? Behalve 'het is traag' of 'het loopt als een tierelier' en soortgelijke vage benamingen heb ik volgens mij nog niks op dit gebied gezien.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 3 weken later...
[quote:3f1d6a6dcf]mijn specs: cable, P3 500, geforce 4 420 64 mb, 458 mb ram. speel het niet via gamespy/all seeing eye. ook "flush"intypen in de console hielp niet. wie kan mij helpen?????? Ter vergelijking: sof II, rtcw, mohaa, red faction draaien probleemloos!![/quote:3f1d6a6dcf] ik speel het spel met een amd 1900, GForce3Ti500 en 256mb ram op windows98 se. Geen enkel probleem op 1024 x. Eigenlijk vind ik het wat pervers om met een Gforce4 te spelen op een pIII-500, maar dat doet er ook weinig toe. Heb je alle drivers ge-update?
Link naar reactie
[quote:1023c476d5="BA"]BTW, over de gameplay, als je idd CS player bent dan moet je er niet aan beginnen, ben je meer into SF of INF waar je ook echt mikken moet ;) Dan is het een goed spel. Ik speel het ieg al een tijdje met veel plezier.[/quote:1023c476d5] Nog zo'n gevaarlijke opmerking. Ik ben (over)fanatiek CS speler en AA spelen lukt nu ook al heel goed. SO WATCH WHAT YOU SAY!!! :evil: :wink: Ik speel het spel overgins ook perfect op 1024x768 met m'n Celeron 800Mhz, 320MB RAM en GF4 Ti4400. :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...