Ga naar inhoud

Fifa 2002 doet het niet met een Ti4400 en WinXPH (bij mij)


Aanbevolen berichten

He ik heb Fifa 2002 geinstalleerd onder Win XP Home en draaiende op m'n Leadtek Ti4400. (bios 4.25.00.27 en driver 6.13.10.2942, geen idee of dit de nieuwste zijn moet ik nog checken :lol: ). Hij installeerd ok, start ok, maar na het laden net voordat de wedstrijd gaat beginnen gaat ie terug naar WindowsXP en daarna sluit Fifa2002 af. Hoe kan dit? Zelfs op m'n oude PII, WinXP Pro en 3D Voodoo 3 2000 deed ie het. Is m'n kaart + PC soms te snel voor dit spel? Heb bij EA gekeken, maar kon geen update ontdekken.. wie weet het antwoord.
Link naar reactie
[quote:71017f3176="The One"]:lol: Je bedoeld dat ik XP er vanaf moet halen? Dacht het niet. Waar ik wel aan zat te denken... de XP Pro op m'n oude pc had FAT32 en deze XP Home heeft NTFS. Misschien dat het daar aan ligt? Maar dat denk ik eigenlijk niet, want Fifa 2001 doet het wel gewoon.[/quote:71017f3176] waarom xp er niet afhalen (je kan hem altijd opnieuw installeeren) ik heb namelijk slechte ervaringen met win xp pro (op fat32) sommige spellen weigeren gewoon dienst te doen vandaar dat ik dat voorstel deedmaar ja je moet zelf maar kijken
Link naar reactie
Ik heb ooit datzelfde probleem gehad, maar dat was niet na het inbouwen van nieuwe hardware ofzo, EN dat was op Win ME, ik draai nu Fifa 2002 op Win XP Pro (NTFS) en het werkt gewoon. Ik raad toch aan om de nieuwste drivers te zoeken (als je die niet al hebt). Bij mij was het dacht ik opgelost door een nieuwere versie van DirectX te installeren, maar dat heeft bij XP weinig nut (heeft al 8.1). Probeer anders eens DirectX er nog een keer overheen te zetten. Succes, Michel.
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...