Ga naar inhoud

Warcraft 3 al gekocht en gespeeld? En wat vinden we ervan?


Aanbevolen berichten

Gisteren direct Warcraft 3 gekocht. Thuis natuurlijk meteen geinstalleerd en spelen maar. Het spel maakte meteen zwaar indruk op me. Het is net alsof je een soort Lord of the Rings episode aan het spelen bent, maar dan anders, maar wel met net zo'n geweldige sfeer. Op hard is het spel in de single player nog vrij pittig ook!! Toen natuurlijk online, maar dit trok m'n oude PC niet zo, nog maar een weekje wachten op m'n nieuwe pc =) Maar ondertussen speel ik vrolijk verder in de single player, wauw wat een spel!!! Zo dit wat mijn mening, en wat vinden jullie van het spel??
Link naar reactie
[quote:e4aefc9e7a="Eddey"]The One, wat versta jij onder een oude pc? Ik heb er namelijk een en ben benieuwd hoe het spel daarop zou draaien...[/quote:e4aefc9e7a] Mij huidige PC is een PentiumII 350, 768 Mb SDRAM en een 3dfx Voodoo 2000 16Mb AGP. En ik speel het spel dan op 640 bij 480 met de aanbevolen settings. Met veel units op het scherm wordt het dan wel erg traag.
Link naar reactie
Hep het pas een uurtje gespeeld maar wat ik gezien heb zag er strak uit. Vooral de film fragmenten tussendoor (divx rulezzz). Ik draai het op een PIII 450@558 320mB sdram, viper 770 TNT2 op een res. van 800-600 16bit. en dat is tot nu toe goed te spellen..... Maar nu we het er toch over hebben, wat is de bedoeling van die upkeep (NO. LOW, High). Waarom is het zo dat als je meer als 70 units punten heb gebruikt je goud nog maar 40 % waard is? Hoe ken je gewoon 100% krijgen. Ik kreeg het idee dat die peonen corrupt waren geworden en 60% in eigen zak staken, je ken ook niemand meer vertrouwen tegenwoordig... :lol:
Link naar reactie
Upkeep is de belasting die je betaalt over het goud dat je delft. [quote:0b3b16983d] There are three levels of Upkeep: No Upkeep (0-40 Food: 100% income) No Upkeep occurs when you have an army consuming 40 food or less. At this level, there is no tax on your Gold mining, so your workers bring in 100 percent of their Gold. Low Upkeep (41-70 Food: 70% income) Low Upkeep arises when your army consumes between 41 and 70 food. The tax on your economy is modest, draining a small percentage of Gold from everything you mine. High Upkeep (71-90 Food: 40% income) High Upkeep is reached when your army grows beyond 70 food. Your Upkeep needs are so great that the tax levied on your Gold mining is enormous. A large percentage of Gold is taken from your workers before they ever deliver it into your coffers. [/quote:0b3b16983d]
Link naar reactie
[quote:bbc23a8cf5="wood"]mooi spel alleen ik mis de boten die je bij warcraft 2 wel had en ik vind het spel best moeilijk b.v. bij een custom game als ik eindelijk wat heb opgebouwd wordt ik door de tegenstander gelijk in de pan gehakt hij heeft heel snel vrij krachtige soldaten[/quote:bbc23a8cf5] Ik speel meestal samen met 1 of 2 comps tegen de rest van de comps. Als je een ally comp bestudeert weet je snel hoe een comp zijn basis en zijn leger opbouwt. Doe precies hetzelfde, dan houd je het wel een tijdje vol.
Link naar reactie
[quote:487c7ea4af="bigstaal"]Ik vind de gameplay nogal chaotisch. Is er een mogelijkheid om te pauzeren zodat je je eenheden netjes opdrachten kan geven?[/quote:487c7ea4af] Kwestie van wennen en een snelle PC zodat het gevecht niet vertraagt. Maar inderdaad soms kan een massale veld slag wel wat onoverzichtelijk worden. Die pauze optie is er dan ook niet, tenminste niet voor dat doel.
Link naar reactie
[quote:67c5065a9b="wood"]mooi spel alleen ik mis de boten die je bij warcraft 2 wel had en ik vind het spel best moeilijk b.v. bij een custom game als ik eindelijk wat heb opgebouwd wordt ik door de tegenstander gelijk in de pan gehakt hij heeft heel snel vrij krachtige soldaten[/quote:67c5065a9b] Dan ben je toch geen echte strategiebol. :) En idd, het is een mooi spel zoals gewend van Blizzard. Wanneer komt de Expansion? :cry: Wil nog wel wat meer actie. :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...