Ga naar inhoud

Unreal Tournament MOD downloaden ??


Aanbevolen berichten

Mijn zoon (14) wil een zgn. "mod" downloaden voor Unreal Tournament. Daarmee wil hij extra spelvarianten spelen (tactical ops - beta 2.2.0). Dat wil hij op internet downloaden op een of andere site. Is dat illegaal of legaal? Illegale rommel wil ik niet op mijn PC. Mijn zoon zegt niet te weten of het illegaal is.
Link naar reactie
Ik zou zeggen : alles waar je KaZaa voor gebruikt is (bijna) per definitie illegaal :wink: //-- Wat 'mods' betreft : ik ken er geen enkele die echt illegaal is. Wel zijn er enkele die 'problemen' hadden omdat ze gebaseerd waren op films/series. Voor voorbeelden : http://www.planetunreal.com is zo'n beetje *de* site waar alles op dit gebied wordt bekendgemaakt. Daarnaast heb ik afgelopen week een aantal berichten over nieuwe mods gepost. Het enige nadeel is dat de meesten vrij fors zijn. De kleinste was iets van 20-25 Mb ... De grootste (Strike Force, Infiltration & Tactical Ops) zijn ruim over de 100 megabyte tegen de tijd dat je alles hebt gedownload.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...