Ga naar inhoud

Problemen met gamecontrollers in FIFA 2002


Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs FIFA 2002 gekocht. Nu heb ik problemen met mijn 2 gamecontrollers die ik heb. Deze worden niet door FIFA herkent en functineren dus niet goed in het spel. Het gaat om de Microsoft Sidewinder precision pro joystick en de Microsoft Sidewinder Gamepad Pro. Hebben meer mensen hier problemen mee? Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Groeten Tino
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Hoi ik heb waarschijlijk het zelfde probleem, ik heb een trust gamepad en in Fifa 2002 wordt hij wel herkent maar na een tijdje spellen gaat hij automatisch de bal passen naar andere spellers . Dit is bij mij gekomen nadat ik Red baron had geinstaleerd en daarvoor enkele knoppen van mij gamepad had voorzien van andere functies.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Dat probleem heb ik met de joystick ook. Vanaf de aftrap gaathet spel automatisch passen. Ik kan nog wel een beetje aangeven naar welke speler, maar ook niet echt. De gamepad heeft een ander probleem, het spel ziet een 6knops controller i.p.v. een 8 knops. In het spel zelf werken er maar 4. De onderste 3 werken naar behoren. De bovenste drie geven alleen hetzelfde resultaat.
Link naar reactie
Veel controllers geven inderdaad problemen met FIFA. De controllers die gegarandeerd goed werken zijn de op Playstation model gerichte modellen (met vier knoppen in ruit vorm en 4 shoulder buttons). Ik gebruik zelf nu de Thrustmaster Firestorm Dual Analog 2 en eerst de Gravis Gamepad Pro en beide werkten goed. Mede doordat zij precies het juiste aantal knoppen op de juiste plek hebben :grin: Ook zonder instellen draaien ze direct naar behoren. BTW de thrustmaster kan ik je aanraden hij is van speciaal rubber dat lekker in je hand licht en speelt erg fijn (USB) Greetz Marcel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...