Ga naar inhoud

Is er iets soortgelijks voor IE of een programma?


anoniem

Aanbevolen berichten

mijn aanrader is: maxthon maxthon heeft tegewoordig addblock+ standaard ingebouwd, ik krijg zelf op mijn asus n76vz hogere scores dan crome in peacekeeper. ze zijn nu aan het werk aan een nieuwere maxthon nirto, deze werkt snel soepel en zonder gedoe. maxthon heeft namelijk ook handige features build in waarvoor crome een addon nodig heeft: cloudpush/sync addblock spellinchecker kan tientallen bestanden tegelijk downloaden (40 bestanden a 50MB duurt 30 minuten met 20mb/s peak (100mb/s up/down fiber)) user-agent changing: laat je de webpage denken dat je een andere browser hebt. (werkt ook fijn op android, [desktop modus]) dual core (crome&IE) KAN HISTORY BEWAREN TOT CA 2-3 JAAR daarna kan je wat probleempjes krijgen met history saving. resource sniffer: kan bestanden dowloaden die anders neit te downloaden zijn boss key hide maxthon (better than bosskey) ectera, nog vele meer handige features. de interface is helemaal niet druk o om niet te vergeten: kan to een 300 tabs open hebben zonder snelheidsverlies. (zelf getest) (imgir/image hosting sites ) andere browsers kunnen gaan laggen rond de 100
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...