Ga naar inhoud

Rally games


Aanbevolen berichten

Hoi, Colin Mc Rae rally 2.0 is zeker een goed spel. Heeft ook goede recensies gehad. En ik vind Rally Championship 2000 ook erg de moeite. Is ondertussen al weer opgevolgd door Rally Championship 2001 (of was het nou 2002??? :roll: ). Beide spellen zijn wel heel verschillend, maar zien er grafisch goed uit, spelen goed, zijn spannend. De grootste verschillen zijn dat in CMR2.0 de wegen over het algemeen heel breed zijn. Makkelijk is het echter niet. In RC2000 zijn de wegen meestal juist heel smal, maar nog wel bereidbaar. Als je nog meer vragen hebt zie ik het hier wel. Groetjes, Ed
Link naar reactie
Ik moet zeggen dat CMR 2.0 heel goed geprogrammeerd is. De min. systeemeisen zijn een P 233, ... Ik draai hem op mijn PII 350, 192 mb SDRAM, V550 8 mb. Hij draait daar super op 1024*860*16!!! :grin: Het ziet er net iets minder uit dan op een nieuwe pc (Athlon XP), maar dat mag de pret niet drukken. Overigens vind ik het spel vrij moeilijk. Ik heb het idee dat je wil je goed kunnen rijden echt een stuur nodig hebt. Want nu zwalk ik regelmatig over de weg ten gevolge van een stuurcorrectie die te heftig is... Rally Championship is wat dat betreft beter te controleren. Groetjes, Ed
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...