Ga naar inhoud

Elite force


Aanbevolen berichten

  • 8 maanden later...
[quote:be350c5ff1="janjantjes"]Ik heb bij Star Trek Elite Force wat nieuwe maps gedownload, namelijk tngenterprise en dangercity. het zijn op zich wel leuke maps, maar ik zou het leuker vinden als er wat om op te schieten was. Weet iemand van jullie hoe ik er wat tegenstanders in kan krijgen??[/quote:be350c5ff1] Ik zou zeggen het zijn waarschijnlijk maps voor deathmatch e.d. en niet voor het normale 'singleplayer' gebeuren.
Link naar reactie
vraag 1 de meeste maps die je kan downloaden zijn multiplayermaps....je kan bij holomatch de optie single-match en multi-match kiezen. Als je single kiest kun je je nieuwe map kiezen en kun je zelf tegenstanders erbij plaatsen, zo heb je wat om op te schieten. vraag 2 heeeeel lang met een photonburst op de eindbaas vuren!!!!!! zoek een plekje waar hij je niet kan raken (is even proberen) en schieten maar! Alleen is het probleem dat je ammo snel op is! Ik heb gewoon een cheat gebruikt want ik vond de eindbaas een beetje "trek" onwaardig, had een hoog mario-gehalte.
Link naar reactie
voor Bone: Blijf op de gast inhameren met die Torpedolauncher (linker- en rechtermuistoets) als deze leeg is (je kan herladen aan de muren) stap je over op de Arc welder (wederom linker- en rechter muistoets). Terwijl je op hem schiet moet je veel bewegen en blijven springen zodat die kolkjes op de grond je niet raken. Vergeet niet af en toe je health bij te werken. Als je dit volhoudt verliest hij een paar tentakels en uiteindelijk slaakt hij een schreeuw en sterft ie.... een kwestie van try en error en blijf vooral bewegen!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...