Ga naar inhoud

RED ALERT II


Aanbevolen berichten

  • 1 jaar later...
Je hoeft niet per se een heleboel prisma's te hebben. Maak vijf prisma's. Zet er 5 IVF's bij voor het luchtafweergeschut. Ga daarna met je prisma's kistjes zoeken. Als je prisma's 3 sterren hebben zijn ze mega vernietigend. Je kunt ook een spy in het tech center van de tegenstander doen. Dan worden ze met 3 sterren gemaakt. Cool!
Link naar reactie
Eindelijk, ik heb iemanden gevonden die ook nog RA2 doen :P . Ik heb hier namelijk een probleempje mee. Ik kan geen multiplayer spel meer spelen. (PC 1 WinXP+PC 2 Win98) Als ik met PC1 een spel aanmaak blijft pc2 in de lobby hangen. (echt muurvast) Als ik met pc2 een spel aanmaak blijft hij hangen als ik wil joinen. (internet werkt wel) Verbinding is 100mbps dus dat is snel zat. PC's zijn ook nog goed. (pc1 AMD1400, 512mb, pc2 celeron 450, 160mb)
Link naar reactie
in mijn netwerk heb ik ook wel eens problemen, niet zo zeer met RA2 maar meer met RA1, die bleef ook vreslijk vaak in de lobby hangen. Je kunt proberen om op beide computers RA opnieuw te installeren, toen is het bij mij een stuk beter geworden. oja, ff commentaar op webspider, idd ik geef de voorkeur aan de russen, maar met de allies kun je gewoon meer tactiek in je spel toepassen. En dat is ook wel weer leuk
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...