Ga naar inhoud

Welke spellen zijn eindeloos herspeelbaar?


Aanbevolen berichten

[quote:b9cfe789c0="GamesFreak"]Wij hebben op school ook een spelletje dat heet Stunts. Dat plaatje links, dat spel bedoel ik! Weet iemand waar ik het kan downloaden?[/quote:b9cfe789c0] Dat is idd STUNTS! Heb ik 10 jaar geleden ook is op diskette gehad, maar ben het al héél lang kwijt :cry: Ik zou het ook graag willen hebben, maar het is natuurlijk nergens meer te koop. Dus nou zijn we genoodzaakt om het ergens (half-illegaal) te downloaden. Weet iemand waar?
Link naar reactie
  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:95b36d8935="bigstaal"]Er zijn spellen die je blijft spelen. Enkele voorbeelden: Civ2, Age of Empires 1+2,Heroes of M&M 1,2,3. Welke spellen zijn nog meer eindeloos herspeelbaar?[/quote:95b36d8935] Unreal Tournament, Unreal Tournament 2003, Battlefield 1942, Battlefield 1942: The Road to Rome. Virtua Tennis, voetbal spellen, Starcraft, Starcraft Broodwars, C&C: Red Alert, Warcraft 3, Dune 2/Dune 2000, Kings Quest series, de oudere Police Quests en natuurlijk Counterstrike.
Link naar reactie
[quote:bf5d23516e="Bockempiep"]Hebbes! http://www.geocities.com/MotorCity/Speedway/7611/stunts.html Er zijn ongeveer 1 miljoen sites van Stunts. Zoek maar eens met google :D[/quote:bf5d23516e] Lachuh, ben nu al lekker aan het racen! (Wordt een beetje gek van al die geluidjes 8) ) Maarja, het is en blijft leuk. En nog bedankt hé GamesFreak
Link naar reactie
mijn rijtje warcraft dott full throttle streedrod lemmings omf 2097 is trouwens een deel 2 game heb deel 1 ook gespeeld maar valt tegen scorch worms trouwens wou altijd al een hall of fame maken voor games in ieder geval voor pc en misschien ook wel voor consoles maar het enige wat ik bezit is een game boy classic en een gba en een n64
Link naar reactie
Jaren geleden had ik voor het eerst in ijn leven een console gehuurd bij de plaatselijke videotheek; een SNES met Supermario en het racespel "Top Gear". Nog steeds voel ik die magie van toen, als ik die spellen weer speel. Top gear heeft één van de beste soundtracks ooit bij een game. Het spel pusht de grafische mogelijkheden van de SNES to the limit. Het blijft voor mij het leukste racespel ooit. Metal Gear Solid voor de playstation, nog zo'n mijlpaal. De Japanners hebben toch een indrukwekkend stempel gedrukt op de console-gamesmarkt. Ook de simpele DOS-spelletjes "cd tetris", "cd scorch" gaan me nooit vervelen.
Link naar reactie
[quote:eca60ad1e1="The Scratcher"][i:eca60ad1e1]Tja, wel al een héél oud draadje maar wel nog steeds leuk en nog steeds van "deze tijd" lijkt mij.[/i:eca60ad1e1] :lol: Een "oud" spel waar ik nu vandaag de dag nog maar geen genoeg van krijg is Operation flashpoint en al z`n add-ons. Zijn er nog meer hier die dat ook vinden en OF als het ware heilig verklaard hebben? :wink: Alleen online heb ik het al lang niet meer gespeeld, is er nog een heuse community op dit gebied?[/quote:eca60ad1e1] Ik zocht al naar iemand die dit spel zou noemen :) Ik vind echt dat dit spel super is, je kunt in superveel dingen, strategie, alles zit er in! Dit is een superspel!
Link naar reactie
[quote:666f4d6d33="Bockempiep"]Hebbes! http://www.geocities.com/MotorCity/Speedway/7611/stunts.html Er zijn ongeveer 1 miljoen sites van Stunts. Zoek maar eens met google :D[/quote:666f4d6d33] Hier is nog een site van Stunts met de nieuwste versie 1.1! http://www.kalpen.de/stunts/downldst.htm Downloaden dus! GamesFreak
Link naar reactie
okee daar kom ik hoor met mijn spel. gazillionaire (deluxe 2). het is een zaken spel met aliens eigelijk nou ja ventjes die er raarrrrrrrr uit zien. en dan moet je van de ene naar de andere planeet en moet je dingen kopen en verkopen. vond het vind het nog steeds wel leuk. nou ja ken het al helemaal uit me hoofd dus begint me [b:409002c689]nu pas[/b:409002c689] te vervelen
Link naar reactie
[quote:b57ef5e341="ForumFreak"]Ooit gehoord van [b:b57ef5e341]Elastomania[/b:b57ef5e341] (www.elastomania.com)[/quote:b57ef5e341]Idd. Simplistische graphics, maar errug lollig om te spelen. Verder is Total Annihilation m'n favoriet, alleen moet ik nog ergens een officiële versie van the Core Contingency te pakken krijgen. Die heb je in de vele Mods van het spel nog al eens nodig...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...