Ga naar inhoud

Slechtste spel ooit


Aanbevolen berichten

  • Reacties 87
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik draai momenteel windows 98se, werkt eigenlijk perfect, maar is zo onstabiel. Moet eerst de hele rommel maar eens formateren, en ik denk dat ik dan XP er op gooi, misschien linux. maar dat kan pas over een week, want ik moet eerst stageverslag van 80 pagina's afhebben :evil: maar om maar weer even ontopic te komen :) ik koop bijna nooit slechte spellen 8)
Link naar reactie
Hee! ik weet er ook nog één: OUTPOST 2 (gelukkig heb ik no1 nog nooit gezien :wink: ) het is een strategy spel in een soort van C&C stijl, een extreem slechte kloon ervan, waar je echt álles zelf moet doen: bouwen van 1 simpel huisje moet je in 13 stappen doen... extreem saai, het tegenovergestelde van intuitive interface en het is nog lelijk ook. best raar, want het is van Sierra, en daarvan zijn we toch wel beter gewend, zelfs toen! Het slechtste spel anno 2002 is een stuk moeilijker, maar vervelend vond ik vooral RENEGADE best leuk en mooi, alleen zo saai, vooral in multiplayer: rijd met één van de weinige tanks naar de vijand, ga naast de AAgaurdtower of Obelisk staan en begin te schieten, of loop naar binnen en plant C4 (nog beter). dit doe je zo lang tot je de vijand dood hebt.. ... nog makkelijker: geen tankjes maken of whatever, gewoon verdedigen en wachten tot je 10000 hebt + genoeg voor een simpel tankje. neem een tankje + beacon en voila: the game is yours. uitgekookt en saai. maar er zal wel wat ergers zijn te vinden, daar twijfel ik niet aan; renegade is tenminste mooi en saai, niet eens lelijk en saai de beste is natuurlijk GTA 3 : extreem leuk, mooi, afwisselend en verslavend....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...