Ga naar inhoud

Slechtste spel ooit


Aanbevolen berichten

IK weet niet of dat Castle of the winds is. Je had dan links boven een soort window waar in je kon lopen en rechts in beeld moest je commando's in typen en dan moest je voorbij allerlei demonen zien te raken. Het spel heb ik nooit uit kunnen spelen, want ik snapte er niet veel van (was toen 4 jaar). Voor die tijd was het een heel goed spel, maar als je het moet vergelijken met de hedendaagse games dan is het het slechtste spel ooit, is mijn mening :D
Link naar reactie
  • Reacties 87
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:e78bafd77c="wisDOOM"]nou ik vind de nieuwste testdrive eigenlijk beter dan dat porsche of het kan ook dat ik dat porsche niet vaak genoeg gespeeld heb. Ohja testrdive was er eerder dan NFS dus Speedy ik denk niet dat jij de 1e testrdives slechter dan NFS heb kunnen vinden<P>------------------ wis<B>DOOM</B>[/quote:e78bafd77c] Na Testdrive 3 (een fijne open route waar NFS) zijn ze echter flink de mist in gegaan ... de laatste versies waren meer een heleboel auto's dan een serieuze uitdaging. De NFS-serie heeft tenminste geprobeerd om er nog wat anders van te maken dan een pure arcade-racer. NFS is eigenlijk alleen maar beter geworden ... NFS:Hot Pursuit2 bijvoorbeeld wordt een echte topper :) (de politie heeft nu zelfs helicopters die 'bommen' gooien om je te stoppen)
Link naar reactie
Al die "fantastische" spellen van davilex slegte support zet je hardware supp aan op je pc gaat dat ding sow snel dat je het niet meer ziet...:S Beste spel niet het mooiste maar wel (voor mij goede gameplay e.d.) is nog altijd TRANSPORT TYCOON DELUXE heel oud maybe maar de voorloper van rollercoaster aoe1&2 empire eart e.d. hoort niet onder dit topic maar moet genoemt worden in mijn ogen
Link naar reactie
[quote:5212ebcd49="E gozeling"][quote:5212ebcd49="music_freak"]oja en simcity gatver :x[/quote:5212ebcd49] Simcity heeft toch al een stuk meer mogelijkheden dan de sims. Bovendien is daar de factor tijd gelukkig niet zo belangrijk meer. (is nog wel merkbaar door de uitvindingen, die maken het juist leuk)[/quote:5212ebcd49] jij hebt echt een ander smaak dan mij :lol: ik vind het juist een *** spel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...