Ga naar inhoud

Slechtste spel ooit


Aanbevolen berichten

  • Reacties 87
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Er stonden wel een paar spellen bij die ik heel slecht vond. Maar er is nog iets. Na het grote succes van Command & Conquer, Red Alert, en de uitbreidingen (aftermath, counterstrike enz.) was ik helemaal gek en kon in niet wachten tot tiberian sun uitkwam. Toen deze eenmaal uitwas, direct gekocht en ik propte die schijf in mijn pc, was ik stomverbaast. Het spel viel me zo vreselijk tegen dat ik het met moeite heb uitgespeeld. Red Altert2 heeft weer een beetje goedgemaakt. en ik kan nu niet wachten tot C&C GENERALS eindelijk een keer komt.
Link naar reactie
[quote:1e3cb2d310="webspider"][quote:1e3cb2d310="Overclocker@15"][offtopic] [quote:1e3cb2d310]woonplaats: Het enige dorp met een stadshuis[/quote:1e3cb2d310] Vaals? [/offtopic][/quote:1e3cb2d310] [offtopic] Den Haag (heeft geen stadsrechten :) [/offtopic][/quote:1e3cb2d310] offtopic ON hm........... weet zo net nog niet die hebben ze toch gekregen??? offtopic OFF
Link naar reactie
[offtopic] nee, daar doen ze niet meer aan tegenwoordig, het had in vroeger tijden iets te maken met de belastingen die stadshouders mochten heffen, :o maar aangezien dat nu overal (ongeveer) hetzelfde is hebben stadsrechten geen enkele waarde meer. Jah misschien een historische maar verder nix dus... :) :) :D [/offtopic) Back to the topic dan maar....
Link naar reactie
Er komen rare statements voorbij hier hoor. Volgens mij kun je deze discussie alleen voeren als je eerste bepaalt wat een spel slecht maakt. Neem nou A2 Racer. Ik vond het waardeloos. Toch heeft het verkocht als een bezetene. Is het dan een slecht spel? Neem nou Daikatana. Dat heeft de hype bij lange na niet waargemaakt. Maar niemand kan ontkennen dat het beter was dan (ik noem maar wat) Quake 1. Ik heb het in ieder geval een behoorlijk tijdje gespeeld voor ik het wegdeed - en er zijn er zat geweest die al binnen 10 minuten in de prullebak lagen. Of Quake. Dat heeft geen noemenswaardige verhaallijn. Maar dat heeft Schaak of Go ook niet. Maakt dat een spel dan slecht? Volgens mij zou je moeten concluderen dat het nogal persoonlijk is of je een spel wel of niet slecht vind. Maar de écht slechte spellen zijn volgens mij de spellen waar we hier nog nooit van gehoord hebben. Die zo slecht zijn dat de spellenbladen ze niet eens reviewen omdat het zelfs niet leuk is ze af te kraken (want ook daarvoor moet je er toch op z'n minst even mee spelen). Zo slecht dat helemaal niemand zich ook maar geroepen voelt ze te kopen, zelfs niet in de ramsj. Spellen waar alles verkeerd aan is: de timing (te laat), het artwork (slecht), de marketing (geen), het idee (dom). Iedere distributeur kan je waarschijnlijk een pakhuis vol van dat soort ellende laten zien...
Link naar reactie
[quote:cbf40155ba="Overclocker@15"]c&c tiberuim sun = SUXXORZ :) ik dacht toen der tijd dat het zo fantastisch zou zijn, maar viel ontzettend tegen :evil:[/quote:cbf40155ba] Viel wel tegen ja, maar zeker niet de slechtste game allertijden. Die A2 racer is zeker de slechtste game die ik ooit gezien heb. Kan me ook nog een of ander honkbalspel herinneren van EA, ben de naam vergeten, maar dat leek echt nergens op. En natuurlijk die dart-game, (waarvan ik ook al de naam vergeten ben). met die van Barneveld op de cover.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...