Ga naar inhoud

Slechtste spel ooit


Aanbevolen berichten

  • Reacties 87
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dit zullen waarschijnlijk niet veel mensen met mij eens zijn, maar: F1 2000.

Reden: Het loopt op onze p550 met Riva TNT2 kaart op 640x480 en middelmatige grafische instellingen tijdens een race met 3 andere auto's nog schokkerig.....sterker nog, de makers van Grand Prix 3 dachten dat ze zich moesten haasten omdat F1 2000 uitkwam, maar toen ze het spel zagen maakte ze zich al geen zorgen meer...

En A2 Racer behoort (samen met Vakantie Racer, Amsterdoom en de hele zooi) natuurlijk ook tot de waardeloze spellen.

Link naar reactie
Weet niet wat jij met je pc hebt gedaan Maar ik heb een p3 450 met 64 mb ram en een 8 mb kaart matrox 200 het spel loopt best goed

--------------------------------

quote:
Originally posted by MarkVR: Dit zullen waarschijnlijk niet veel mensen met mij eens zijn, maar: F1 2000.

Reden: Het loopt op onze p550 met Riva TNT2 kaart op 640x480 en middelmatige grafische instellingen tijdens een race met 3 andere auto's nog schokkerig.....sterker nog, de makers van Grand Prix 3 dachten dat ze zich moesten haasten omdat F1 2000 uitkwam, maar toen ze het spel zagen maakte ze zich al geen zorgen meer...

En A2 Racer behoort (samen met Vakantie Racer, Amsterdoom en de hele zooi) natuurlijk ook tot de waardeloze spellen.


Link naar reactie
Het aller slechtste spel of spelen worden toch echt door onze eigen davilex gemaakt. low butget heet zo iets Maar ook de makers van grandprix 2 en drie kunnen goed in aanmerking komen voor het maken van slechte spelen grandprix 2 kwam in 1996 met de coureurs van 1994 en grand prix 3 komt straks met coureurs uit 1998 En dan moet je niet zijken over f1` 2000 want die kwam uit met de coureurs van nu.
Link naar reactie
Grand Prix 2 en 3 fout? Denk dat jij fout bent, ok de data is oud, maar het is het beste ( en 3 wordt de beste ) F1 sim aller tijden, EA heeft gewoon voor veel geld de 2000 rechten gekocht, maar die zijn over een jaar net zo waardeloos. En op Mijn P3 450, 256MB en TNT2ultra loopt F1 2000 naar mijn maatstafen ook niet goed ( ik wil gewoon op goed detail en schokvrij racen ), maar het spel is best ok.

Zit nog steeds te denken aan wat ik een slecht spel vindt....maar heb em gevonden:

Conquest Earth!!

------------------ [TAG]Speedy

Link naar reactie
hmm das weird, ik vind conquest earth helemaal geen slecht spel. Dan vind ik Dune 2000 nog veel slechter, ik ben ook aan het denken wat ik het slechtste spel vind. a2 racer enzo niet want dat zijn b klas spellen dus low budget en ik vind dat die niet meetellen awnt daar kunnen ze gewoon niet hun best op doen als je begrijpt wat ik bedoel. Er is een Doom kloon die vorig jaar uitgebracht is met een naam van 3 letters. Helaas weet ik niet meer hoe die heet, maar als iemand er op kan komen dan weet ie wat ik bedoel en dat is gewoon het slechtste spel ooit! ik zal eens in me Pu zoeken maar dat is erg lastig altijd.

------------------ wisDOOM

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...