Ga naar inhoud

Codes voor Amsterdoom !!


Aanbevolen berichten

hou toch op zeg, die mensen bij davilex doen hun best om een flinke duit te verdienen aan bagger software en daar zo weinig mogelijk voor te hoeven doen (ze kunnen niet beter..) maar goed je hoeft het spel niet te kopen, je hoeft helemaal geen kinderachtig 3d schiet spel te spelen omdat je het echte leven niets voorsteld. hou toch op volk. smijdt die pleuris pc uit het raam en gfa je klem zuipen in het dichstbijzijnde bruinecafe. zoals normale mensen doen.

de groeten.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
hoi..

Ik heb dus meegewerkt aan Amsterdoom en vind de kritiek die het spel krijgt een beetje over de top. Jullie moeten eens snappen dat Davilex niet een game maakt voor Hardcore gamers (waar ik me zelf ook toe reken). Ik denk ook dat Davilex nooit iets goed kan doen bij gamers omdat ze nu eenmaal een naam hebben (let's face it, A2racer 1 was crap) maar de doelgroep is erg blij met dit soort games, kijk maar naar de DIC charts! We staan nu wel op de 2de plek! en krijgen veel leuke feedback terug van 'onze'doelgroep.

Nu zijn we bezig met een titel die gericht is op de duitse markt, ook een FPS, en zal weer een hoop beter worden dan Amsterdoom. Want, vergeet niet dat amsterdoom de eerste nederlandse FPS titel is. we hebben heel veel geleerd tijdens de development en deze info kunnen we ook gebruiken voor de development van nieuwe games..

Nog een ding.. Wie wist dat Halflife eerst een enorm suckie game was?! toen hebben ze bij Valve gezegd, wat doen we, opnieuw of verder met dit (was 85% af!!!).. toen zijn ze opnieuw begonnen en zo is halflife geboren.

Lees eens een keer op gamasutra.com naar de postmortems. Daar lees je wat je allemaal tegenkomt tijdens het maken van een game..

(Ik denk ook trouwens dat jullie niet weten hoe duur het is om een game te maken, denk maar aan miljoenen voor een hardcore game)

phoe, dat is er uit...

Later

Link naar reactie
Fijn dat je toegeeft dat A2 racer crap was, spreken we mekaar weer over 2 jaar als je hetzelfde van Amsterdoom zegt.

Kom zeg, met de Quake 2 engine was toch wel iets leukers te maken als dit? En als er nu online mogelijk heden inzitten ( waar de Q2 engine volgens mij zeer geschikt voor is ) dan zou ik zeggen ok.... Doe net als de rest, vraag 100 piek voor een spel en maak er wat leuks van ipv dit ( nu weet ik dus waarom games zo duur zijn.. ).

En hoe je op 2 komt in DIC snap ik niks van, verkopen Q3, UT, NFS en F1 dan niet?

Nou groeten aan de rest van Davilex en bedenk nog maar wat leuke spellen voor de doelgroep.

------------------ Gaming is life! Nu ook op www.pc-geeks.net !!!

Link naar reactie
A2racer speelde tenminste nog op de A2, in Nederland en met commentaar van J. van Inkel.

A2RIII Europa Tour speelt in duitsland of engeland, dito commentaar en alleen de menu's zijn vertaald, geloof ik)

Jammer van de cult ("nederlands racespel") F

[This message has been edited by FlvanSon (edited 08-04-2000).]

Link naar reactie
hoi,

dat we op de tweede plek staan betekend dat er meer games worden verkocht aan NON-gamers dan aan hardcoregamers! Deze hardcore groep copieerd ook veel vaak een game in plaats van em gewoon te kopen. (kijk maar eens wat nu op 1 staat, the sims, talk about een duffe game!!)

Verder is de genesis engine inderdaad gebaseerd op de Q2 engine, maar is niet hetzelfde! Kijk hier voor meer info: http://home.wirehub.nl/~dav-lwm/Amsterdoom%20Technical%20Overview.htm

Vraagje, hebben jullie het spel gespeeld of alleen in de bladen zien staan? ben benieuwd...

Nog even over de verkoop cijfers, in de USA heeft een NON-hardoce game maanden op 1 gestaan te weten een "monopoly" game. Je moet weten dat de markt aan het verschuiven is naar de non-hardcore markt (want die markt is vele tientalle malen groter dan de hardcore markt)

Een laatste noot, als je het spel niet leuk vind, koop hem dan niet! Ik neem aan dat je dat ook hebt met een hardcoregame! ik heb het gehad met command&conquer tiberian sun, vond ik niets aan, maar ja... dat is smaak eh...anderen vinden het weer de beste uitvinding sinds gesneden brood..

ach, zo blijf je auwehoere...

Speedy, speel je ook online? en wat? ik speel heel veel HL, CS, Q3 en rogue spear.. misschien een keer potje multiplayen..

Link naar reactie
Ik speel bijna alleen online, vandaar dat ik het ook minder vind dat er in Amsterdoom geen multiplay optie zit, had het toch nog wat voor mij geweest. Mijn voorkeur gaat uit naar Half-Life, de rest doe ik wel is, maar daar is mijn niveau toch duidelijk lager.

En in C&C TS geef ik je helemaal gelijk, die zoog, maar hij ligt hier wel ( uhmz en nog orgineel ook, hoezo hardcore gamers kopieren alles ).

Kijk maar in profile voor mijn icq, wil wel is tegen een FPS programmeur gamen .

------------------ Gaming is life! Nu ook op www.pc-geeks.net !!!

Link naar reactie
Ik zeg niet dat ALLE hardcore gamers een spel kopieren.. ik heb ook een berg van die dozen staan, en let wel, het vult de boekenkast wel weer!

Bij de weg, ik ben niet een FPS programmer maar een 2D/3D graphics artist, dus ik ben verantwoordelijk voor die wat jullie zeggen "crap". (waar ik het natuurlijk niet mee eens ben)

ennieweee... hebbie NOX al gespeeld? don't bother zuigt dus ook.. beter wachten op diablo2... clannetje oprichten en dan zwaar konteschoppen op het wurld wijd web!

Link naar reactie
  • 2 jaren later...
[quote:02f216c0e3="Rawhide"]Om in AmsterDoom te kunnen cheaten moet je een nieuw spel beginnen en als spelernaam één van de volgende codes intypen: theman - Geeft je alle wapens Amdoom - Geeft je het superwapen killer - Je speelt in God-mode PC-Rules! :lol: Playstation-Sucks! :evil:[/quote:02f216c0e3] uhmm, vriend, het is niet de bedoeling dat je threads naar boven haalt die al 2 jaar oud zijn!! :evil: let even een beetje op aub, anders wordt het zon rotzooi, en als je dan zonodig wil posten, lees dan eerst de FAQ effe....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...