Ga naar inhoud

Codes voor Amsterdoom !!


Aanbevolen berichten

quote:
Originally posted by Frank128: Playstation sucks??? Neem me niet kwalijk maar op de Playstation komt tenminste niet van die goedkope TROEP als amsterdoom uit...

Mee eens, niet dat ik amsterdoom ken, maar aan de titel te horen zal het wel zo'n goedkoop aftreksel zijn van een oud dosspel ofzo..... psx is wel kikke btw, de filmpjes zijn onwijs mooia ltijd

------------------ visit Slithers Nirvana

Link naar reactie
hehehe.. ja Speedy je zou wel denken dat ze daar geen geld voor hebben na dat domme spel Amsterdoom.. volgens mij zijn de makers ervan nog nooit in Amsterdam geweest hihih.. Maar Davilex heeft er wel geld voor denk ik.. aangezien ze dat domme account programma voor 500,- stuk verkopen (de drollen)

Maareh de vraag van die goze was volgens mij of er codes waren voor Amsterdoom maar dat loopt dus uit in een Gaystation sux en sux niet situatie.. Playstation SuX dus wel hoor vind ik.. als je een PC hebt ga je toch geen Gaystation zitten spelen Speedy ?!?! Nahja... ik peer em maar weer

Doegie

Link naar reactie
pfff nou wordt het helemaal mooi...en dat allemaal omdat mijn signature nou toevallig 'playstation rules' is...dit is wel 100% waar natuurlijk want op de playstation komen, vooral de laatste tijd, bijna alleen maar games van topkwaliteit uit (granturismo 2, resident evil 3, etc.etc.), terwijl er op de pc altijd bagger van mind multimedia, davilex etc. bij blijft zitten, omdat het goedkoper is om een pc-spel uit te brengen dan een psx-spel, daarom kunnen die armoedzaaiers van davilex zomaar spellen als a2 racer en amsterdoom op de markt brengen. Om pc spellen uit te kunnen brengen zou er eigenlijk een kwaliteitsnorm o.i.d. moeten komen...blablabla (en zo loopt een simpele vraag naar codes uit op een discussie over pc vs. playstation...)
Link naar reactie
ik ga nog maar even door...

quote:
Originally posted by Smile: [B]Neem MIJ niet kwalijk, maar wat kan je nou in vredesnaam allemaal doen met een playstation??? Alleen een spelletje spelen en dat voor zoveel geld???

inderdaad, alleen spelletjes spelen, want daar is ie voor toch?? internetten, typen en al die andere dingen (okee, en counterstriken) doe ik op de pc, maar ik vind dat de playstation gewoon beter geschikt is voor games. en over duur gesproken: wat is er dan in hemelsnaam zo duur aan een playstation??? de psx zelf kost maar 300 gulden (pc: 3000) en verder hoef je er alleen maar wat memorycards en joypads bij te kopen. en de spellen?? die koop ik voor 10 gulden p/s bij de kopieerboer... dus...

------------------ Playstation rules

Link naar reactie
Ik lach vrolijk naar mijn mede gamers op de PSX, ik ga dadelijk weer een rondje genieten van het geniale Counter-Strike! Dit soort dingen ( voledig kostenloos, en top kwaliteit add ons ) zie je dus niet op een console, shooters zullen nooit sucsesvol worden op een console. En weinig kwaliteit op de PC??? Dacht het niet, komen genoeg goede en grote titels uit en de troep moet je gewoon laten liggen. Dit komt omdat het aanbod voor de PC groter is als voor de PSX dus komt er logischerwijs meer troep uit.

Maar goed ieder zijn eigen, en de PSX2 beelden zien er wel strak uit, net als van de DC, maar vind toch Quake 3 Arena op een GeForce onovertroffen. .

En voor codes van diverse games, gewoon zoeken op grote game pagina's ( kijk bij startpagina.nl voor een groot overzicht ). Misschien werken de Quake 2 of Half-Life codes wel, ivm zelfde engine.

------------------ Gaming is life! Nu ook op www.pc-geeks.net !!!

Link naar reactie
Hee hoe durf je dat te zeggen! amsterdoom is het beste leukste grappigste en coolste spel dat er is op dit moment <= NOT!!!!!!!!!!

Nee ff serieus nou: neem een fatsoenlijke 3d shooter zoals Quake 2/3 , UnrealTournament of: Soldier of Fortune (SoF).

PS: DAVILEX: een schande voor de nederlandse software branche! Hoe durven ze zulke bagger op de martk te brengen!

Link naar reactie
Size, staat er een molen in de buurt waar je tegen aan bent gelopen? SoF beter als HL? Laat je aub nakijken. Die shotgun schiet zooo kinderachtig, van die witte snotbollen, wapens zijn prut, als je online de rocketlauncher hebt dan maak je veel kills, kan je met een uzi ofzo niet tegen aan. ( tuurlijk speel ik online, ik koop nu ook bijna alleen games die goed online zijn ), van die camp levels echt niet fris meer. Maar ja ieder zijn eigen, zitten de campers tenminste in SoF en zitten ze niet mijn dagelijkse potje HL te verstoren. Q2 is een ander type game, daar moet je van houden of niet ( ik persoonlijk ga meer voor de strategische shooters ala HL ipv de ram je rot ala Quake ), maar die is inderdaad goed, beter als 3 in ieder geval.

------------------ Gaming is life! Nu ook op www.pc-geeks.net !!!

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...