Ga naar inhoud

internet werkt niet


Aanbevolen berichten

ik weet niet of ik hier bij het goede forum gedeelte zit, misschien is het wel een hardware probleem, ik heb geen idee: mijn internet deed het thuis niet, ik kreeg de volgende melding: fout 324 net_err empty response, kan de webpagina niet laden omdat de server geen gegevens heeft verzonden gegevens: latitude d820, gebruik windows vista google chrome, maar explorer werkte ook niet modem: devolux type dlan200 AV pro 2 al geprobeerd: resetten modem, computer opnieuw opstarten, internet verbinding herstellen
Link naar reactie
probleem is opgelost, alleen lijkt hotmail. nu geblokeerd te worden, "deze webpagina is niet beschikbaar", krijg ik steeds, en elders doet ie het wel, ik heb in avast IE en google chrome opgenomen bij browser bescherming, maar zijn er nog meer dingen die ik toe moet voegen als veilig betrouwbaar? in de firewall, avast, of ergens anders? op het moment dat ik hotmail probeer te laden gaat de verbinding haperen, ik heb hier twee van die blauwe computerschermen rechts onder in beeld, met zo'n rond bolletje ervoor, dat bolletje is dan even weg, en als ik er met de muis bij ga staan zegt ie: alleen lokaal.
Link naar reactie
ik ga naar netwerk centrum en dan? ik klik op netwerk overzicht, en dan lijk ik verbonden met andere computers die ik niet ken, ik had eerder het probleem dat ik in netwerk centrum bestanden delen uitzette, en dat het later weer aangezet was, idem met printer delen, dit komt misschien door hetzelfde? of is dit paranoide? ik kijk of ik ze aan kan klikken en verwijderen, dat is niet mogelijk, nog iets vergeten: als ik hotmail probeer te openen verandert het adres wel in dat hele lange adres: https://login.live.com/login.srf?wa=wsignin1.0&rpsnv=11&ct=1371303356&rver=6.1.6206.0&wp=MBI&wreply=http:%2F%2Fmail.live.com%2Fdefault.aspx&lc=1043&id=64855&mkt=nl-nl&cbcxt=mai&snsc=1 maar uiteindelijk doet ie het dan niet. vlg. week ben ik op vakantie, dan antwoord ik niet
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...