Ga naar inhoud

facebook terreur


anoniem

Aanbevolen berichten

Ooit had ik mij aangemeld bij facebook. Toen ik er meer over ging lezen op het internet wist ik dat dit niets voor mij zou zijn en heb er nooit meer naar om gekeken. En toen begon het gedonder... Nieuwsbrieven, herinneringen dat ik problemen heb met inloggen en maar van dat flauwekul. Ik beantwoordde hun spam dat ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet meer weet en mij niet kan afmelden. Daarbij verzocht ik steeds mijn gegevens te verwijderen. Zij gaan er gewoon stug mee door. Toen werd ik het zat en ben dagelijks stevig gaan terug spammen. Ik dacht echt er van af te zijn want had al meer dan een maand niets meer vernomen. Een paar dagen geleden begon het gedonder dus weer. Natuurlijk heb ik het als ongewenste post geregistreerd maar ik wil van het gedonder af. Overigens spamden zij die lange tijd naar twee e-mail adressen... Een kortdurige affaire had ik ook met twitter waar ik mij nooit bij had aangemeld!! Hoe kom ik van dit gelazer af?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...