Ga naar inhoud

filmpjes downloaden van sesamstraat


anoniem

Aanbevolen berichten

hoe kan ik de filmpjes van de liedjes van de site http://www.nps.nl/nps/sesamstraat/ downloaden? ik heb wel verschillende websites gevonden voor het downloaden van filmpjes waarbij je de url op moet geven, maar deze filmpjes krijgen geen eigen url. ik heb ook wat gelezen over firefox en downloadhelper. Is dat de oplossing? ik heb nog nooit firefox gebruikt. is er nog een handigere manier? uiteindelijk zou ik ze graag ook in mp3 formaat hebben, maar ik zag al dat daar wel conversieprogramma's voor bestaan. alvast bedankt!!!
Link naar reactie
dank je wel voor je snelle reaktie! ik heb de duidelijke uitleg van menno schoone gelezen en het programma gedownload, maar bij installeren moet je ook instemmen met het downloaden van iets van yontoo dat een berg gegevens van je verzamelt, ik heb dat eerst geweigerd, toen deed het programma het natuurlijk niet, maar waren er al wel wat dingen in mijn explorer toegevoegd, zoals een icoon van ebay, one note en nog een paar. toen maar systeemherstel gedaan, en ik schrik dus een beetje terug voor wat er allemaal binnen komt als ik wel instem met die yontoo. misschien toch maar firefox proberen en downloadhelper? of zijn er nog andere mogelijkheden? groet!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...