Ga naar inhoud

Wat te doen na 'User profile-service verhindert het aanmelden' opgelost te hebben?.


anoniem

Aanbevolen berichten

In een vrij korte tijd, gisteren en de vorige keer was een klein jaar terug, kreeg ik de laptop van mijn schoonbroer terug aan de praat nadat hij de melding 'User profile-service verhindert het aanmelden' kreeg. In beide gevallen heb ik eerst een systeemherstel en nadien een defragmentatie van de harde schijf uitgevoerd. Mijn vraag is nu: 'Wat kan ik doen om te vermijden dat hij deze melding nog terug krijgt? Of is dit een onvermijdelijk gegeven met Windows 7? Dankjewel om mee te denken naar een effectieve oplossing. mvg
Link naar reactie
https://support2.microsoft.com/kb/947215/nl . Af en toe wordt uw gebruikersprofiel niet correct gelezen in Windows, bijvoorbeeld als uw computer wordt gescand door uw antivirussoftware terwijl u zich probeert aan te melden. Probeer het probleem op te lossen door uw computer opnieuw op te starten en u aan te melden met uw gebruikersaccount voordat u met deze methoden begint. Als het probleem niet wordt opgelost door de computer opnieuw op te starten, volgt u de stappen in de in de link vermelde instructies om het probleem op te lossen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...