Ga naar inhoud

Hoe lang duurt installeren testversie Windows 10?


Kasander77

Aanbevolen berichten

  • 2 maanden later...
Ik heb W-10 op 2 manieren geinstalleerd 1. Op een nieuwe harde schijf vanuit de (.iso) opstart DVD (versie 9926) geen problemen. Het blauwe Windows logo verschijnt direct, dan blijft het 4 minuten met een draaiend pijltje en gebeurt er eindelijk wat. Totaaltijd 55 minuten. Internet verbinding met WIFI adapter was direct OK maar had ook LAN kabel klaar liggen. Beeldscherm is matig, er is geen W-10 driver voor de kaart te vinden. (ASUS EN9500) Moet nog de nieuwste NVIDIA driver proberen. verder nog geen programma's geinstalleerd 2. Als upgrade van Win 8.1. Heb eerst een image kopie gemaakt met Acronis TrueImage 2013 van mijn (legale) 8.1 naar een schone hard disk en vervolgens vanuit Windows 8.1 de (.iso versie 10047) Windows 10 geinstalleerd (setup.exe van de DVD) 11:55 start 12:00 Licentie OK Dan 'updates zoeken' tot 12:27 Installatie wordt voorbereid 12:30 Windows Media center moet verwijderd (niet compatibel) OK Start 'installeren' 13:26 Voor 75 % gereed, PC instellingen toepassen gereed, Nog een paar dingetjes 2 % 13:33 Terug naar Windows 8.1 ---- !! Melding : 'de installatie is mislukt in de fase Second_Boot met een fout tijdens de Begin_Second_Boot bewerking.' Dus 1 1/2 uur zonder resultaat. Geen idee wat ik daaraan doen kan. Voorlopig dus nog maar geen upgrade uitvoeren. Peter
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...