Ga naar inhoud

Hoe kan ik midi-files omzeten naar mp3?


breusers

Aanbevolen berichten

ik maak zelf muziek, wordt vastgelegd in midi-formaat. Wil ik graag omzetten naar mp3 (of eventueel wav) om op Windows Phone of mp3-speler af te spelen. Gebruik Windows 7, met on-board geluiskaart (Realtek HD van GIGA-byte. Verder een video-kaart van NVIDIA (GeForce 9600 GT).
Link naar reactie
Oja, http://m.download.cnet.com/Free-MIDI-to-MP3-Converter/3000-2140_4-75211970.html voordat je de downloadt start, goed opletten, of er behalve de app, geen andere extra items staan aangevinkt, anders zit je na het downloaden, opgescheept, met allerlei extra app, taakbalken, ttoolbar , enz. Waar je niet om had gevraagd. Dus effe opletten.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Oscar, bedankt. De Converter werkt uitstekend. Ik heb bij C-net de direct link gebruikt voor de download. Heb verder bij installatie geen vragen gekregen over extra te installeren programma's. (Komt dat door de direct download-link?) Voor zover ik heb kunnen zien is er niets mee-geïnstalleerd.
Link naar reactie
Mooi, dan heb je toevallig een correcte site. Bepaalde sites hebben, wel die gewoonte, zoals bijvoorbeeld de site softonic, die hebben vaak ook handige applicaties, maar willen ongemerkt, nog extra applicaties méé laten downloaden, daarom nooit overhaast een downloadt starten, zonder goed te checken, op on opgemerkte vinkjes. veel . veel plezier mét de nieuwe app aanwinst. . .
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...