Ga naar inhoud

emailadres gekraakt, wat nu? :s


anoniem

Aanbevolen berichten

toen ik vanavond thuis kwam van mijn werk, en ik me wou aanmelden op msn, bleek mijn passwoord niet meer te kloppen. Dus ik probeerde het via mijn geheime vraag maar tevergeefs... er was al een andere vraag ingesteld en natuurlijk kan ik daarop het antwoord niet geven. Inmiddels heb ik al een mail naar hotmail gestuurd, maar helaas en natuurlijk nog geen antwoord. is er hier iemand die me kan/wil helpen?
Link naar reactie
[quote:52e8d4bb6c="Venzent"]Je hebt de email pas vanavond gestuurd, afwachten is het enige wat je kan doen. Mocht er geen response komen, kan je nog een mailtje sturen naar je eigen adres en hopen dat je antwoord krijgt, anders kan je het adres beter als verloren beschouwen en bij het aanmaken van een nieuw adres betere wachtwoorden kiezen.[/quote:52e8d4bb6c] probleem is dat ik morgen moet gaan solliciteren en al de gegevens staan natuurlijk in die email :cry: ik weet dat ik helaas geduld zal moeten hebben :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...