anoniem Geplaatst: 16 november 2004 Delen Geplaatst: 16 november 2004 toen ik vanavond thuis kwam van mijn werk, en ik me wou aanmelden op msn, bleek mijn passwoord niet meer te kloppen. Dus ik probeerde het via mijn geheime vraag maar tevergeefs... er was al een andere vraag ingesteld en natuurlijk kan ik daarop het antwoord niet geven. Inmiddels heb ik al een mail naar hotmail gestuurd, maar helaas en natuurlijk nog geen antwoord. is er hier iemand die me kan/wil helpen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2004 Je hebt de email pas vanavond gestuurd, afwachten is het enige wat je kan doen. Mocht er geen response komen, kan je nog een mailtje sturen naar je eigen adres en hopen dat je antwoord krijgt, anders kan je het adres beter als verloren beschouwen en bij het aanmaken van een nieuw adres betere wachtwoorden kiezen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2004 [quote:52e8d4bb6c="Venzent"]Je hebt de email pas vanavond gestuurd, afwachten is het enige wat je kan doen. Mocht er geen response komen, kan je nog een mailtje sturen naar je eigen adres en hopen dat je antwoord krijgt, anders kan je het adres beter als verloren beschouwen en bij het aanmaken van een nieuw adres betere wachtwoorden kiezen.[/quote:52e8d4bb6c] probleem is dat ik morgen moet gaan solliciteren en al de gegevens staan natuurlijk in die email :cry: ik weet dat ik helaas geduld zal moeten hebben :( Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen