Ga naar inhoud

Pagina opent niet helemaal met Mozilla Firefox.


anoniem

Aanbevolen berichten

Als ik een pagina open van b.v. Kieskeurig, dan blijft het laatste groene vakje van het download voortgangsbalkje (mooi schrabble woord) open. De zandloper blijft ook in beeld, dat houdt volgens mij in dat de pagina niet helemaal geladen wordt. Ik kan dan wel doorbladeren, maar een afbeelding vergroten dat gaat dan niet. Dit heeft ie met meerdere pagina's. Het is versie 0.9.3 Met I.E. werkt dit wel perfect.
Link naar reactie
[quote:ff0a2877ab="J.J.M.Kuijper"]Als ik een pagina open van b.v. Kieskeurig, dan blijft het laatste groene vakje van het download voortgangsbalkje (mooi schrabble woord) open. De zandloper blijft ook in beeld, dat houdt volgens mij in dat de pagina niet helemaal geladen wordt. Ik kan dan wel doorbladeren, maar een afbeelding vergroten dat gaat dan niet. Dit heeft ie met meerdere pagina's. Het is versie 0.9.3 Met I.E. werkt dit wel perfect.[/quote:ff0a2877ab] Ik heb ook versie 0.9.3 en de site van kieskeurig werkt perfect ik denk dat je java moet downloaden en installeren
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...