anoniem Geplaatst: 31 oktober 2004 Delen Geplaatst: 31 oktober 2004 Als ik een pagina open van b.v. Kieskeurig, dan blijft het laatste groene vakje van het download voortgangsbalkje (mooi schrabble woord) open. De zandloper blijft ook in beeld, dat houdt volgens mij in dat de pagina niet helemaal geladen wordt. Ik kan dan wel doorbladeren, maar een afbeelding vergroten dat gaat dan niet. Dit heeft ie met meerdere pagina's. Het is versie 0.9.3 Met I.E. werkt dit wel perfect. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2004 Heb dat probleem niet met Firefox 1.0. Ik raad je aan om te upgraden, tevens uit veiligheidsoverweging. Firefox 0.9.x bevat een lek. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2004 [quote:ff0a2877ab="J.J.M.Kuijper"]Als ik een pagina open van b.v. Kieskeurig, dan blijft het laatste groene vakje van het download voortgangsbalkje (mooi schrabble woord) open. De zandloper blijft ook in beeld, dat houdt volgens mij in dat de pagina niet helemaal geladen wordt. Ik kan dan wel doorbladeren, maar een afbeelding vergroten dat gaat dan niet. Dit heeft ie met meerdere pagina's. Het is versie 0.9.3 Met I.E. werkt dit wel perfect.[/quote:ff0a2877ab] Ik heb ook versie 0.9.3 en de site van kieskeurig werkt perfect ik denk dat je java moet downloaden en installeren Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2004 Java is bij mij geinstalleerd en 1.0 versie is nog niet in het nederlands. Het is voor mijn kinderen toch wel makkelijk als het duidelijk is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2004 "Ik kan dan wel doorbladeren, maar een afbeelding vergroten dat gaat dan niet." Heb even met mijn instellingen zitten spelen. Als ik javascript uit zet werken de links voor een grotere afbeelding niet. Heb jij toevallig javascript uit staan? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2004 Java script staat bij mij aan, het vreemde is dat sommige pagina's helemaal niet laden en onder i.e. wel. Anders toch maar naar een nieuwere versie. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2004 Maak je map met tijdelijke internetbestanden even leeg dat wil ook wel eens helpen zou ook even scannen op spyware en virussen voor de zekerheid Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2004 Map met tijdelijke bestanden haal ik iedere dag leeg. Spyware zit er niet op. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2004 Dan weet ik het niet meer misschien een ander forum lid wie nog wat weet in elk geval succes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2004 zelf had ik ook even firefox 0.9 NL, maar ik kwam er achter dat een aantal dingen het niet "doen" bv. inloggen bij mijn webmail. Met de engelstalige 1.0 geen probleem. Ook heb ik gelezen dat er half november een nòg betere versie komt. Het blijft pionieren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2004 Dan wacht ik nog ff op de nieuwe versie. Bedankt voor het meedenken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen