Ga naar inhoud

2e pc voor 2e verbinding gekocht. pc instellingen?


anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb een p4 1.7gh met een basis internet abbonement 2e pc welke ik met een router ga verbinden een p3 600mhz bij het istalleren van @home want die kabel internet heb ik. moest ik een pc naam invoeren en dergelijke deze heeft de installeur opgeschreven in een boekje +wachtwoord en dergelijke. 1 vraag: wat voor instellingen moet ik die 2e pc geven? dezelfde als die van mijn eerste pc: of andere maar die heb ik toch niet? en verzinnen? please help. in search funcktie krijg ik geen antwoord op mijn vraag
Link naar reactie
  • 1 maand later...
ik heb athome family en wil meerdere pc's aansluiten op interenet. mijn opstelling: modem <> switch <> 2 pc's maar als ik dus de instructies volg krijgen dus beide pc's dezelfde computernaam en ip adres, dit levert echter conflicten op als beide pc's aanstaan dan valt het internet uit en krijg ik de foutmelding dat er eenzelfde ip adres op het netwerk bevind. en als ik mijn computernaam verander dan wordt ik niet meer toegelaten op het athome netwerk en blijft hij de fout geven dat er meerdere van dezelfde ip's op het netwerk zijn. iemand enig idee?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...